کد خبر : 1591781 | 26 بهمن 1397 ساعت 14:32 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب‌آهن در انتظار گل ۶۵ آسیا

نماینده اصفهانی ایران در فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان، در صورت باز کردن دروازه الغرافه، شصت و پنجمین گل آسیایی خود را ثبت می‌کند.

ذوب‌آهن در انتظار گل ۶۵ آسیا

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ذوب‌آهن در حالی هشتمین فصل حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دنبال می‌کند که در هفت دوره اخیر قرار گرفتن در این رقابت‌ها توانسته بود ۶۳ گل به ثمر برساند.

 

ذوب‌آهن که فصل ۲۰۱۸ در یک دیدار مرحله پلی‌آف و هشت مراحل گروهی و حذفی مسابقه لیگ قهرمانان آسیا ۱۱ گل به ثمر رسانده بود، امسال هم در نخستین دیدارش در این مسابقات توانست یک گل وارد دروازه الکویت  کند.

 

شاگردان علیرضا منصوریان سه روز قبل در دور دوم مرحله پلی‌آف فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا توانستند با گلزنی کریستین اوساگوآنا در وقت‌های اضافه الکویت را شکست دهند تا یک قدم به دور گروهی نزدیک‌تر شوند که این گل مهاجم نیجریه‌ای، شصت و چهارمین گل ذوبی‌ها در تاریخ حضور در آسیا بود.

 

ذوب‌آهن سه‌شنبه شب هفته آینده در استادیوم ثانی بن جاسم دوحه مهمان الغرافه قطر خواهد بود که در صورت گلزنی برابر حریف‌اش، تعداد گل‌های خود در آسیا را به عدد ۶۵ می‌رساند؛ ضمن اینکه ذوبی‌ها در تاریخ حضور در لیگ قهرمانان ۵۸ گل دریافت کرده‌اند.

 

دیدگاه‌ها