کد خبر : 1591785 | 26 بهمن 1397 ساعت 14:41 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان سابق سپاهان علیه نقشه‌های قلعه‌نویی

سپاهان بعد از پیروزی هفته گذشته اکنون نیز امیدوار است با دستیابی به امتیاز مقابل شاگردان حسین فرکی بار دیگر صدر جدول را از آن خود کند.

بازیکنان سابق سپاهان علیه نقشه‌های قلعه‌نویی

به گزارش "ورزش سه"، توقف پدیده مشهد در بازی روز گذشته مقابل نفت آبادان اکنون شرایط خوبی را نصیب سپاهان کرده تا در صورت دستیابی به امتیاز در تهران و برابر پیکان، ضمن حضور در صدر جدول، اختلاف امتیازی خود را با مدعی دیگر افزایش دهد.


شاگردان امیر قلعه نویی شاید در حالت عادی کار چندان سختی مقابل پیکان نداشته باشند؛ تیمی که با روند شکست متوالی تنها نامی از تیم ابتدای فصل که امتیازات را درو می‌کرد یدک می‌کشد. حتی تغییرات کادرفنی نیز در این مدت کوتاه نتوانسته آنها را به خودباوری ابتدای فصل نزدیک کند و این مساله باعث شده تا آنها هفته گذشته شکست تلخی را برابر استقلال متحمل شوند. اکنون اما آنها شاید بتوانند با سود بردن از تقابل برابر صدرنشین لیگ و سود بردن از امتیاز بازی خانگی به دنبال دستیابی به امتیاز ارزشمند برابر سپاهان باشند.


در ترکیب پیکان در حال حاضر 4 بازیکن سابقه حضور در سپاهان را در کارنامه دارند که جدیدترین آنها البته سعید قائدی فر است که در نقل و انتقالات زمستانی به پیکان پیوسته است. امیرحسین کریمی، علی حمودی و شاهین ثاقبی دیگر بازیکنانی هستند که سابقه حضور در جمع طلایی پوشان اصفهانی را در کارنامه دارند.


با این حال بازی کردن سه بازیکن از این جمع شاید قطعی باشد. علی حمودی مدافع راست کنونی پیکان که با جدایی مهدی شیری وظیفه‌اش سنگین‌تر شده، شاید در این بازی بیشتر در فاز تدافعی به کار تیمش در بیاید و باید مانع از دور زدن وینگر‌های حریف و ارسال‌های خطرساز آنها برای سرزنان تیم و کی روش استنلی شود.


امیرحسین کریمی در خط میانی این تیم امیدوار است بتواند نقشه‌های تاکتیکی امیر قلعه نویی برای توپرسانی به حمله وران تیم را کنترل و به سود تیم خود تغییر دهد. او البته کار دشواری برابر کومان به عنوان ستاره این تیم خواهد داشت. کریمی که در مقطع ابتدایی فصل یکی از ستاره‌های پیکان و مجید جلالی محسوب می‌شد در روزهای اخیر در تلاش بوده به همراه دیگر هم‌تیمی‌هایش شرایط را برای خودروسازان تغییر دهد. بازی امروز البته یک بازی خاص برای او محسوب خواهد شد و او در جنگ بزرگ میانه میدان با ستاره‌هایی همچون ولادیمیر کومان، مهدی کیانی، مهرداد محمدی پیش رو خواهد داشت. نمایش موفق او در این جدال شاید بتواند پیکان را بعد از مدت‌ها به امتیاز ارزشمندی نزدیک کند و باید دید او قادر خواهد بود برابر تیم سابق خود درخشش داشته باشد.


شاهین ثاقبی نیز دیگر بازیکنی است که حسین فرکی می‌تواند روی درخشش او در این بازی حساب باز کند. بازیکن شمالی پیکان که در امر گلزنی و فرصت سازی برای تیمش تبحر دارد، اگر بتواند گره از خط حمله این تیم باز کند شاید کار سپاهان در خط دفاعی را سخت و امتیاز گرفتن در استادیوم شهدای شهر قدس را سخت‌تر کند.

 

دیدگاه‌ها