کد خبر : 1591863 | 26 بهمن 1397 ساعت 18:51 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل مشکل من را حل می کند

شجاعیان: داوری تاثیرگذار نبود

داریوش شجاعیان هافبک جنجالی استقلال در پایان مسابقه اعلام کرد داوران در تصمیماتشان تبعیض قائل می شوند.

شجاعیان: داوری تاثیرگذار نبود

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه یادگار امام، حرف های شجاعیان از اینجا آغاز شد که نتیجه پیروزی برای تراکتور می توانست اتفاق نیفتد. شجاعیان گفت: تراکتور تا قبل از اینکه گل بزند موقعیتی نداشت ولی از تک موقعیتشان خوب استفاده کردند. به نظر من عادلانه ترین نتیجه می توانست مساوی باشد.


خبرنگاری از شجاعیان درباره بحث داوری و تاثیرش در نتیجه این بازی پرسید که او این موضوع را رد کرد و گفت: به نظر من خیر، من اصولا درباره داوری صحبت نمی کنم چون نمی خواهم داور را تحت فشار قرار بدهم اما نکته من اعتراضاتی است که اتفاق می افتد. به نظر من یکسری اختلاف نظرها بین بازیکنان ایجاد می شود مثلا اینکه اگر فلان شخص اعتراض می کند چرا کارت زرد نمی گیرد اما اگر نفر دیگری اعتراض کند اخطار می گیرد. به نظرم اگر تفاوت را بردارند، داوری ها مشکل زیادی ندارد. اما همانطور که گفتم این موضوع وجود دارد و من در همین بازی هم به آن رسیدم.


شجاعیان درباره ماجرای رضایتنامه اش با باشگاه ماشین سازی هم گفت: من از تیم ماشین سازی رضایتنامه ام را گرفته و به استقلال آمده ام و می دانم مدیرعامل تیم تلاش می کند تا این مشکل حل شود و اینجوری با مصاحبه ها افکار بازیکن به هم نخورد.


وقتی خبرنگاری از شجاعیان سوال کرد که آیا اگر این مشکل حل نشود، به ماشین سازی برمی گردد شجاعیان گفت: هرچه قسمت باشد.

دیدگاه‌ها