کد خبر : 1591904 | 26 بهمن 1397 ساعت 20:00 | 34.5K بازدید | 0 دیدگاه

شسته شدن آرزو جادوگر زیر باران نقره‌ای (عکس)

سپیدرود یک بازی خانگی دیگر را هم به راحتی از دست داد تا در ادامه کار سختی برای ماندن در لیگ برتر داشته باشد.

به گزارش "ورزش ‌سه"،  برد برابر سایپا و ماشین سازی در بازی خانگی می‌توانست سپیدرود را از جهنم انتهای جدول نجات دهد. اما شاگردان کریمی دور برگشت را با تساوی 2-2 برابر نارنجی پوشان تهرانی آغاز کردند. در حالی که دو مرتبه از حریف سرسختشان پیش افتادند و در ادامه به علت ضعف دفاعی برد را از دست رفته دیدند.


در جدال دوم با سپاهان هم سرخپوشان گیلانی با اتکا به اشتباهات متعدد فردی سه گل را تقدیم به سپاهان کردند و سرافکنده از اصفهان خارج شدند. اما مصاف با ماشین سازی می‌توانست نقطه کلیدی این تیم برای بازگشت به لیگ برتر باشد.


با شروع بازی، میزبان با غافل گیری مهمان خود رو به رو شد. در حالی که همگان در انتظار شروع طوفانی سپیدرود بودند ماشین سازی بازی را در دست گرفت و موقعیت‌های خوبی به وجود آورد که با واکنش‌های صادقی دفع شد. با شروع نیمه دوم باز هم سبزپوشان صاحب توپ و میدان بودند تا در یک ضد حمله توسط احسان تاییدی به گل برسند و سطل آب سردی بر میزبان بریزند.


اما گل دقیقه 94 میثم تهیدست مردان شهر باران را از باخت دیگر نجات داد. با این حال وقتی به مسابقات آینده سپیدرود نگاه می‌کنیم به سختی کارشان پی می‌بریم. این تیم هفته آینده در مشهد به جدال پدیده می‌رود و سپس برابر استقلال خوزستان قرار می‌گیرد بعد از آن با سفر به آبادان مسابقه با نفت را تجربه می‌کند. سه دیدار سختی که سپیدرود از آن 5 امتیاز برای ماندن در لیگ برتر می‌خواهد و باید دید علی کریمی و کادرش از پس این ماموریت سخت برمی‌آیند یا خیر.

 

1382396

 

دیدگاه‌ها