کد خبر : 1591951 | 27 بهمن 1397 ساعت 08:31 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

شاهین‌طبع با بازگشت ستاره بسکتبال مخالفت کرد

تابلوی ورود ممنوع مقابل حامد حدادی!

سرمربی تیم ملی بسکتبال بعد از اعلام بازگشت از سوی حامد حدادی با حضور او در تیم ملی مخالفت کرد!

تابلوی ورود ممنوع مقابل حامد حدادی!

به گزارش  "ورزش سه"، در شرایطی که حامد حدادی در لیست سرمربی تیم ملی برای پنجره ششم انتخابی جام جهانی و بازی مقابل ۲ تیم ژاپن و استرالیا در تهران قرار داشت، در روزهای نخست همانطور که پیش بینی می شد در اردو حضور پیدا نکرد.


دلخوری های سنتر ۲۱۸ سانتی متری پیرامون صحبت های تند سرپرست تیم ملی باعث شده بود که در چند ماه اخیر او در اردو آفتابی نشود.


چند روزی گذشت و مهران شاهین‌طبع در مصاحبه خود بازهم تاکید کرد که علاقه دارد تا حدادی به اردوی تیم ملی برود. بعد از این چند نفری هم واسطه شدند تا در نهایت ستاره بسکتبال ایران به بازگشت رضایت داد.


حامد حدادی اعلام کرد با وجود اینکه خیلی از مسائل حل نشده، به خاطر منافع ملی کدورت ها را کنار می گذارد و به تیم ملی برمی گردد.


در حالی که همگان از این خبر خوشحال و منتظر بازگشت حدادی به تیم ملی بودند تا در ۲ بازی پیش رو او را تماشا کنند، اظهارنظر سرمربی تیم ملی بار دیگر اهالی بسکتبال را شوکه کرد!


مهران شاهین‌طبع درباره تصمیم خود مبنی بر مخالفت با بازگشت حامد حدادی به "ورزش سه" گفت: من با بازگشت این بازیکن مخالفت کردم. چند روز قبل گفته بودم که از حضور او استقبال می کنیم؛ اما دیگر کمی دیر شده بود. ما تمرینات زیادی برای ۲ بازی پیش رو انجام دادیم و ۲ بازی تدارکاتی برگزار کردیم.


وی غیبت حدادی در ۲ بازی با ژاپن و استرالیا را قطعی دانست و افزود: انشاالله که در بازی های بعدی بتوانیم از حدادی استفاده کنیم. امیدوارم که این بازیکن از من دلخور نشود؛ اما این تصمیمی بود که به خاطر شرایط تیم گرفتم.


با این وضعیت حالا باید دید واکنش حامد حدادی چه خواهد بود. این بازیکن که به گفته بود به خاطر منافع ملی برمی گردد، حالا با تابلوی ورود ممنوع سرمربی مواجه شده و احتمالا این آغاز اختلافی دوباره در تیم ملی خواهد بود.

دیدگاه‌ها