کد خبر : 1591977 | 27 بهمن 1397 ساعت 10:32 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

پرواز نساجی برای شش امتیاز روی قله (عکس)

نساجی قائمشهر اگر امروز در دیدار حساس و دشوار برابر پارس جنوبی به برتری برسد آن وقت یک گام شش امتیازی را برای وارد شدن به نیمه بالای جدول برخواهد داشت.

به گزارش" ورزش سه" مجید جلالی و شاگردانش طی هفته گذشته برای بازی دشواری که امروز باید در شهر جم برگزار کنند آماده شدند. بی شک فارغ از توانایی های تیم پارس جم شرایط آب و هوایی یکی از چالش های هر تیمی است که می خواهد در این شهر بازی کند. تیم های میهمان معمولا در عسلویه که ارتفاعش از سطح دریا کم است اردو می زنند اما مسابقه در شهرجمی برگزار می شود که ارتفاع زیادی از سطح دریا دارد و این می تواند هرتیمی را برابر پارس جنوبی به زحمت بیاندازد.


جلالی که در این فصل و با پیکان در هفته دوازدهم به جم رفته بود شکست خورد و حالا بازی امروز نساجی می تواند بازی انتقامی جلالی برابر مهدی تارتار هم باشد.  


بازیکنان نساجی دیروز آخرین تمرینشان را که تمرینی شاداب و روحیه بخش بود در زمین ورزشگاه کارگران در تهران برگزار کردند تا برای این دیدار حساس و شش امتیازی آماده باشند. این یک بازی 6 امتیازی برای نساجی است چرا که پیروزی در این مسابقه می تواند نساجی را به امتیاز 21 رسانده و این تیم هم امتیاز با ماشین سازی و پارس جنوبی به رتبه هشتم یا هفتم خواهد رسید.


اتفاقی که می تواند در پایان هفته هجدهم شرایط را در حساس ترین مقاطع فصل به سود قائمشهری ها تغییر بدهد. جلالی و کادرفنی جدید تیم نساجی البته که در دو هفته اول دور برگشت در کنار نمایش خوبی که داشتند نتایج به نسبت خوبی هم گرفتند. دو مساوی برابر ذوب آهن در اصفهان و سپس تراکتورسازی که پرمهره ترین تیم لیگ برتر است می تواند پایه خوبی برای کسب نتایج خوب بعدی و حضور در نیمه بالای جدول باشد.


نساجی در بازی رفت و با جواد نکونام در قائمشهر برابر پارس جنوبی به تساوی رسید اما شرایط این تیم نسبت به نیم فصل اول متفاوت شده و نمایشی که در برابر ذوب آهن و تراکتورسازی داشت نشان داد که قائمشهری ها با انگیزه و سبک متفاوتی نیم فصل دوم را آغاز کرده اند.

 

عکس:دانیال زاجکانی

 

1382501

 

1382500

 

1382502

 

1382503

 

دیدگاه‌ها