کد خبر : 1591981 | 27 بهمن 1397 ساعت 10:31 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

حضور ۲۱ کشور در مسابقات تکواندوی کیش

سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا (G۲) از روز ۹ اسفندماه به مدت ۴ روز در مجموعه ورزشی "المپیک" جزیره کیش آغاز می‌شود که برای حضور در این رویداد ۲۱ کشور راهی ایران می‌شوند.

حضور ۲۱ کشور در مسابقات تکواندوی کیش

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا (G۲) در دو بخش کیوروگی و پاراتکواندو و در رده‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان از روز ۹ اسفندماه در در مجموعه ورزشی "المپیک" جزیره کیش آغاز می‌شود و به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت.



برای حضور در این رقابت‌ها ۵۵۲ تکواندوکار از ۲۱ کشور آذربایجان، آمریکا، اردن، ارمنستان، ازبکستان، افغانستان، اوکراین، پاکستان، تونس، چین، روسیه، سوریه، سوئد، عراق، عمان، قزاقستان، کره جنوبی، گرجستان، لبنان، لهستان و هند اعلام آمادگی کرده‌اند که در این رویداد به مصاف رقبای خود می‌روند؛ از ایران نیز ۶ تیم در قالب تیم منتخب کشورمان شرکت می‌کنند.



رقابت‌های کیوروگی بزرگسالان در دو گروه مردان و زنان در ۸ وزن طی روزهای نهم و دهم اسفندماه پیگیری می‌شود؛ مسابقات نوجوانان پسر و دختر در ۱۰ وزن روز ۱۱ اسفندماه انجام خواهد شد و در روز پایانی این رویداد نیز رقابت‌های پاراتکواندو در دو گروه مردان و زنان برگزار خواهد شد.



گفتنی است این رقابت‌ها G۲ است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷.۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

 

دیدگاه‌ها