کد خبر : 1591991 | 27 بهمن 1397 ساعت 10:45 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی بوکس فردا راهی سیستان و بلوچستان می‌شود

تیم ملی بوکس کشورمان از روز یک شنبه ادامه تمرینات خود را در سیستان و بلوچستان برگزار خواهد کرد.

تیم ملی بوکس فردا راهی سیستان و بلوچستان می‌شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، نخستین دوره تورنمنت بین‌المللی بوکس جام مکران از سوم تا نهم اسفند ماه به میزبانی استان سیستان‌وبلوچستان و در منطقه آزاد چابهار برگزار خواهد شد. این دوره از مسابقات به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با حضور هفت تیم خارجی فیلیپین، قزاقستان، ترکمنستان، هند، سوریه، پاکستان و مجارستان به مدت هفت روز برگزار خواهد شد.

 

تیم ملی بوکس ایران نیز با ترکیب دو تیم «الف» و «ب» در این مسابقات حضور خواهد داشت. همچنین یک تیم از منطقه آزاد چابهار و یک تیم هم از استان سیستان‌وبلوچستان در رقابت‌ها به روی رینگ خواهند رفت. در این دوره از رقابت‌ها شش داور خارجی و 9 داور ایرانی به قضاوت خواهند پرداخت.

 

تیم ملی بوکس کشورمان که قرار است در این رقابت‌ها حضور پیدا کند، فردا(یک شنبه) برای برپایی ادامه تمرینات خود مرحله راهی سیستان و بلوچستان می‌شود تا ملی پوشان تمرینات خود را در منطقه آزاد چابهار پیگیری کنند.

 

تیم ملی بوکس مردان کشورمان فردا(یک شنبه) با 16 نفر راهی سیستان و بلوچستان می‌شود. روز گذشته نیز 14 بوکسور در قالب تیم ملی امید راهی سیستان و بلوچستان شده است.

دیدگاه‌ها