کد خبر : 1592065 | 27 بهمن 1397 ساعت 14:05 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

تعطیلات اجباری برای صدرنشین لیگ برتر!

تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی برابر پیکان که در تاریخ 26 بهمن ماه ثبت شد، تا تاریخ 10 اسفندماه باید به صورت اجباری استراحت کند.

تعطیلات اجباری برای صدرنشین لیگ برتر!

به گزارش "ورزش سه"، نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر تحت تاثیر بازی های جام ملت های آسیا با فاصله ای 50 روزه برگزار شد و تیم های حاضر در رقابت ها مجبور شدند به همین دلیل برنامه های ویژه ای برای حفظ فرم تیم خود در نظر بگیرند.


در این میان تیم های مدعی نظیر استقلال، پدیده و سپاهان به ترکیه رفتند و شاگردان برانکو هم در قطر اردوی آماده سازی خود را برپا کردند؛ اردوهایی که بی شباهت به اردوهایی که در پیش فصل برگزار می شوند، نبود.


حالا و در شرایطی که سپاهان دیدار اول نیم فصل دوم را پس از تعطیلات طولانی مدت با تساوی آغاز کرد و سپس در دو مسابقه پیروز شده است، باید به اجبار برای 14 روز از مسابقات فاصله بگیرد؛ موضوعی که بی شک نمی تواند برای بازیکنان و کادر فنی این تیم خبر خوبی باشد.


حضور ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا که باید در هفته چهارم با تیم همشهری در نقش جهان بازی می کرد، دلیل تاخیر 14 روزه برای بازگشت صدرنشین لیگ به بازی ها است و مسئولین سازمان لیگ هم می گویند که چاره ای جز این نداشته اند.

دیدگاه‌ها