کد خبر : 1592141 | 27 بهمن 1397 ساعت 18:10 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

فقط ورامینی‌ها و گنبدی‌ها خیالشان راحت است

لیگ والیبال؛‌ هفته سرنوشت‌ساز پیش از پلی‌آف

هفته پایانی دور گروهی لیگ برتر والیبال فردا با برگزاری 6 دیدار برگزار می شود تا آرایش تیم ها در پلی آف مشخص شود.

لیگ والیبال؛‌ هفته سرنوشت‌ساز پیش از پلی‌آف

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر والیبال بعد از 25 هفته رقابت نزدیک، جذاب و سنگین میان 13 تیم حاضر به هفته پایانی خود رسید تا آرایش نهایی جدول رده بندی مشخص شود.


در شرایطی هفته بیست‌وششم مسابقات برگزار می شود که پیش از برگزاری این هفته، تکلیف 8 تیم صعود کننده به پلی آف مشخص شده و تیم های شهرداری ورامین، پیکان تهران، خاتم اردکان، پیام خراسان، کاله مازندران، سایپا تهران، فولاد سیرجان ایرانیان و شهرداری گنبد به مرحله بعدی صعود کرده اند.


با این وجود اما هنوز تکلیف رده بندی نهایی مسابقات مشخص نیست و به استثنا دو تیم شهرداری ورامین و شهرداری گنبد که قطعا در رتبه های اول و هشتم قرار خواهند گرفت، رتبه دیگر تیم ها هنوز مشخص نیست و تیم های مختلف در مسابقات گوناگون در این هفته به دنبال ارتقا رتبه و نهایی کردن وضعیت خود هستند.


در این هفته از مسابقات فولاد سیرجان ایرانیان و خاتم اردکان در دیداری حساس که می تواند سرنوشت دو تیم را تغییر دهد در شهر سیرجان به مصاف یکدیگر می روند.


ورامینی ها که خیال خود را از صدر نشینی آسوده کرده اند، در این هفته به مصاف کاله مازندران می روند که این هفته ها در فرم خوبی قرار دارند و تلاش می کنند با رتبه بهتری لیگ را به پایان برسانند.


دورنا ارومیه و عقاب تهران که از تیم های قعرنشین لیگ هستند در این هفته به میدان می روند. از سوی دیگر شهروند اراک در این هفته میزبان پیکان است و پیکانی ها با کسب برد برابر این تیم می توانند رتبه دوم خود را قطعی کنند.


سایپایی ها نیز با انگیزه مشابه دیگر تیم ها و برای کسب رتبه ای بهتر برای حضور در مرحله پلی آف به مصاف شهرداری ارومیه خواهند رفت.


در آخرین دیدار هفته نیز دو تیم شهرداری گنبد و شهرداری تبریز به مصاف یکدیگر می روند که این دیدار حساسیت جدولی ندارد.


برنامه هفته بیست‌وششم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:
یکشنبه، 28 بهمن؛ ساعت 16
فولاد سیرجان- خاتم اردکان  
شهرداری ورامین- کاله مازندران  
دورنا ارومیه- عقاب نهاجا  
شهروند اراک- پیکان تهران  
سایپا- شهرداری ارومیه  
شهرداری گنبد- شهرداری تبریز

دیدگاه‌ها