کد خبر : 1592176 | 27 بهمن 1397 ساعت 19:46 | 221.1K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی- یونایتد؛ دربی اعراب در قلب جزیره؛

محمد بن سلمان در آستانه خرید منچستریونایتد!

محمد بن سلمان، شاهزاده عربستان در آستانه خرید باشگاه منچستریونایتد قرار دارد.

محمد بن سلمان در آستانه خرید منچستریونایتد!

به گزارش "ورزش سه"، محمد بن سلمان، شاهزاده عربستان پیشنهاد خود برای خرید باشگاه منچستر یونایتد را به رقم 3.8 میلیارد پوند افزایش داده و امیدوار است تا شروع فصل آینده به صاحب جدید این باشگاه مشهور و پرهوادار تبدیل شود.

 

خانواده آمریکایی گلیرز تقریبا 14 سال پیش یونایتد را با 790 میلیون یورو خریداری کرد، اما بدهی های بزرگ شرایط این باشگاه را دشوار ساخته و نشریه سان مدعی شد آنها قصد دارند نهایتا تا پایان این فصل منچستریونایتد را به فروش برسانند و بن سلمان نیز مهم ترین مشتری آنهاست.

 

1381315

 

نشریه سان برای نخستین بار در ماه اکتبر از علاقه عربستان به خرید منچستریونایتد خبر داد و حالا به نظر می رسد توافقات برای انجام این انتقال بزرگ در مرحله نهایی خود قرار دارد. افرادی متمول از عربستان در سالهای اخیر سرمایه گذاری مناسبی در رشته هایی همچون کشتی کج و اتوموبیلرانی داشته اند اما ورود بن سلمان به عرصه فوتبال را می توان اولین حرکت عربستان برای سرمایه گذاری در اروپا در این رشته دانست.

 

در صورت رخ دادن این اتفاق، دو تیم بزرگ و قدرتمند شهر منچستر در مالکیت اعراب قرار خواهند گرفت. در حال حاضر باشگاه منچسترسیتی تحت مالکیت شیخ منصور، مالک متمول و اماراتی قرار دارد و وی نیمه آبی شهر منچستر را تبدیل به یکی از بهترین تیم های اروپا در سالهای اخیر کرده است.

 

بن سلمان در دوران حضور خود در راس قدرت علاقه زیادی به فوتبال نشان داده و عربستان در سالهای اخیر میزبان بسیاری از تیم های بزرگ این رشته بوده است.

دیدگاه‌ها