کد خبر : 1592199 | 27 بهمن 1397 ساعت 21:48 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

السد ۶- الخور ۲؛ پاسور جام ملت‌ها هت‌تریک کرد

السد قطر در دیدار خانگی برابر الخور به پیروزی پُر گل ۶ بر ۲ رسید.

السد ۶- الخور ۲؛ پاسور جام ملت‌ها هت‌تریک کرد

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته شانزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم السد که ملی پوشان خود را در ترکیب داشت، از ساعت ۱۹:۴۰ امشب در استادیوم جاسم بن حمد دوحه میزبان تیم رده یازدهمی الخور بود.

اکرم عفیف که در جام ملت‌های آسیا نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و بهترین پاسور این رقابت‌ها شد، در دقایق ۷ و ۱۰ دو گل به ثمر رساند که واگنر در دقیقه ۱۴ یکی از آنها را پاسخ داد، اما در فاصله سه دقیقه به پایان نیمه اول، حامد اسماعیل سومین گل السد برابر الخور را زد.
 

1382712

 

جانگ وو یونگ که در شروع نیمه دوم جانشین عبدالکریم حسن مرد سال آسیا شد، تنها ۱۰ دقیقه بعد از ورودش به زمین توانست از روی ضربه آزاد پشت محوطه جریمه دروازه الخور را باز کند.

تیم السد، حریف پرسپولیس در فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا  که به دنبال برتری پُر گل در دیدار خانگی امشب برابر الخور بود، در دقایق ۵۷ و ۶۵ دو بار دیگر توسط بغداد بونجاح و اکرم عفیف به گل رسید تا درآستانه برتری قرار بگیرد.

جانگ وو یونگ که در حضور تعویضی برای السد گلزنی کرده بود، در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده مرتکب پنالتی شد که تیاگو آن را تبدیل به گل کرد ولی در نهایت السد با برتری ۶ بر ۲ در این مسابقه، ۴۱ امتیازی شد و با دو امتیاز بیشتر نسبت به الدحیل، مجددا به صدر جدول لیگ ستارگان قطر بازگشت.

دیدگاه‌ها