کد خبر : 1592208 | 27 بهمن 1397 ساعت 22:30 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

قلی‌زاده جانشین دلفی شد، شارلروا برد

شارلروا در حضور دو وینگر ایرانی خود برابر کورتریک به برتری رسید.

قلی‌زاده جانشین دلفی شد، شارلروا برد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفت بیست و ششم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا که یونس دلفی را برای دومین مسابقه متوالی در ترکیب و علی قلی‌زاده را روی نیمکت داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در استادیوم گلدن‌اسپورن به مصاف تیم رده نهمی کورتریک رفت.

 

شارلروا در نیمه اول یک پنالتی از دست داد و در دقیقه ۴۸ دروازه خود را باز شده دید، اما در دقیقه ۶۶ با گلزنی ریوتا موریکا، هافبک ژاپنی خود از روی نقطه پنالتی به تساوی رسید تا امیدوار به برتری در این مسابقه شود.

یاران قلی‌زاده و دلفی که حملات زیادی روی دروازه کورتریک ایجاد کرده بودند، در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده با پاس در عمق اوسیمه و گلزنی جرمی پربت، بازیکن تعویضی خود به برتری ۲ بر یک رسیدند تا در امتیاز ۳۸ با تیم‌های اندرلخت و خنت برابر شده ولی به دلیل تفاضل گل کمتر در رده هشتم جدول ژوپیر لیگ قرار بگیرند.

 

یونس دلفی که هفته قبل در نخستین بازی برای شارلروا ۶۳ دقیقه مقابل کورتریک بازی کرده بود، در مسابقه امشب ۵۲ دقیقه در زمین حضور داشت و جای خود را به علی قلی‌زاده داد.

 

قلی‌زاده، وینگر ایرانی شارلروا آخرین بار ۳۵ روز قبل در دیدار تدارکاتی مقابل سنت پائولی آلمان به میدان رفته بود و به دلیل مصدومیت در هفته‌های گذشته در فهرست تیمش حضور نداشت، امشب مجددا به میادین بازگشت؛ ضمن اینکه او بعد از دو ماه و ۹ روز مجددا در ژوپیر لیگ بلژیک بازی کرد.

 

دیدگاه‌ها