کد خبر : 1592332 | 28 بهمن 1397 ساعت 14:10 | 31.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای جالب توخل در مورد بازی لیون-بارسلونا

سرمربی آلمانی پی اس جی از حالا موضعش در مورد بازی لیون و بارسلونا را مشخص کرده است.

ادعای جالب توخل در مورد بازی لیون-بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، لیون سه شنبه شب از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان میزبان بارسلونا خواهد بود. دیدار حساسی که بسیاری در انتظارش نشسته اند. هر دو تیم با پیروزی خفیف برابر رقبای خود در لیگ داخلی به این بازی حساس رسیده اند و آبی اناری ها که امسال قهرمانی در چمپیونزلیگ را هدف قرار داده اند، به دنبال کسب نتیجه ای خوب در ورزشگاه ژرلاند هستند.

 

 

1382186

 

 

توماس توخل، سرمربی پی اس جی که تیمش هفته گذشته توانست منچستریونایتد را در اولدترافورد مغلوب کند، در مورد بازی لیون-بارسلونا گفت:« لیون تیم بسیار باکیفیتی است. آنها بازیکنان خوبی در اختیار دارند و مصاف با این تیم اصلا کار ساده ای نیست. لیون توانایی لازم برای شکست هر حریفی را دارد. واضح است که لیون می تواند سه شنبه بارسلونا را شکست دهد. در این مورد هیچ تردیدی ندارم.»

 

توخل در مورد وضعیت پی اس جی نیز گفت:« پیروزی بر منچستریونایتد بسیار روحیه بخش بود و همه خوشحال هستیم. این خوشحالی البته می تواند خیلی خطرناک باشد. بازی برگشت سه هفته دیگر است و ما باید روی بازی های داخلی تمرکز کنیم. درست است که لیگ قهرمانان جذاب ترین تورنمنت است؛ اما تمرکز ما باید به بازی های لیگ برگردد.»

 

دیدگاه‌ها