کد خبر : 1592356 | 28 بهمن 1397 ساعت 15:51 | 59.4K بازدید | 0 دیدگاه

آبیدال:

می خواهم یکی مثل مسی برای بارسا کشف کنم

اریک آبیدال چندی است که به عنوان مدیرفنی بارسا مشغول به کار شده است و خریدهای تیم زیر نظر او انجام می شوند.

می خواهم یکی مثل مسی برای بارسا کشف کنم

به گزارش "ورزش سه"؛ اریک آبیدال سابقه سال ها بازی برای بارسا را در کارنامه دارد و با این باشگاه به تمام افتخارات ممکن نیز دست یافت. بیماری سرطان برای مدتی او را از فوتبال به دور نگاه داشت اما توانست بر این بیماری مهلک غلبه کرده و حتی جام قهرمانی سال 2011 لیگ قهرمانان را نیز بالای سر ببرد.

 

 

1322933

 

 

آبیدال که حالا در مقام مدیر فنی و به جای روبرت فرناندز به باشگاه محبوبش برگشته، می داند که چه انتظاراتی از او می رود. او در همین رابطه گفت:« کمی وقت برای فکر کردن خواستم و در نهایت قبول کردم که به بارسا برگردم. باشگاه به من اعتماد کرد و با من تماس گرفت و می دانم که باید بهترین عملکرد را داشته باشم. کار در بارسا ساده نیست نه به عنوان بازیکن و نه در پست مدیریتی.»

 

آبیدال در ادامه گفت:« وقتی شما بازیکن سابق باشگاه هستید و کار مدیریت می گیرید، توقعات و انتظارات از شما بالاتر هم می رود. می دانم که چه خدماتی می توانم برای بارسا انجام دهم. بخش مهم کارم مربوط به آینده است. اینکه بتوانم یک ستاره جوان و ناشناخته را کشف کرده و او به بهترین بازیکن باشگاه در آینده تبدیل شود. کسی مثل مسی. همچنین وقتی یک خرید خوب را انجام می دهید؛ احساس بسیار خوبی به شما دست می دهد. دوست دارم همه از کار من راضی باشند.»

 

دیدگاه‌ها