کد خبر : 1592376 | 28 بهمن 1397 ساعت 17:15 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

دعوت آقای گل از هواداران پرسپولیس

خلیلی:پیشکسوتان رخصت! با افتخار اینجا هستم

حضور محسن خلیلی و انتخاب او به عنوان سرپرست جدید تیم نوید اتفاقات روشنی در آینده تیم می‌دهد و آقای گل سابق با شادی گل‌های جالبش اکنون یکی از پست‌های تعیین کننده را عهده دار شده است.

خلیلی:پیشکسوتان رخصت! با افتخار اینجا هستم

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت محسن خلیلی به پرسپولیس بزرگترین مولفه‌ای افزایش محبوبیت روی نیمکت این تیم بود که البته با توجه به پست او انتظار می‌رود بتواند حواشی بیرونی تیم را نیز کاهش دهد. خلیلی که با گل‌های جالب توجهش به استقلال و آقای گلی و شادی گل‌های هیجان انگیزش از محبوبیت زیادی بین هواداران تیم برخوردار است، امیدوار است در تجربه جدیدش نیز بتواند قهرمانی را با این تیم تجربه کند.


در آستانه بازی با پدیده مشهد در جام حذفی که تجربه اول خلیلی در پرسپولیس با سمت سرپرستی محسوب می‌شود، با او در خصوص پست جدیدش به صحبت پرداختیم. خلیلی در اینباره می‌گوید: مهمترین مساله برای من این است که به تیم محبوبم برگشته‌ام. خودم را هیچ وقت جدا از تیم نمی‌دانستم و بعد از پایان فوتبال مثل یک هوادار در کنار آنها بودم. باید ابتدا از آقای قنبرپور رخصت بگیرم و همچنین از سرپرستان و زحمتکشان سابق تیم. از پیشکسوتان تیم هم رخصت می‌طلبم و امیدوارم مثل سابق با حمایت و همراهی آنها به بهترین نتیجه دست پیدا کنیم.


وی ادامه داد: افتخار می‌کنم بار دیگر فرصت و افتخار حضور در پرسپولیس نصیب من شده است و آن را به بهترین شکل قدر می‌دانم و تلاش می‌کنم بتوانم در این سمت نیز برای تیم بهترین عملکرد را داشته باشم. مسلما از سختی کار آگاهی کامل دارم و با حمایت هواداران و همراهی کادرفنی و بازیکنان تمام تلاش و توان خودمان را به کار بگیریم.


محسن خلیلی درباره این پست جدید و آشنایی‌اش با آن گفت: من سابقه فعالیت در این پست را در نفت تهران را دارم. از آن شناخت دارم  که اتفاقا آن سال جام حذفی را هم بردیم . همانطور که گفتم شرایط و فضای کاری در پرسپولیس البته متفاوت است و نیاز است تا همه در کنار هم به بهترین شکل کار کنیم و جو تیم هم فوق العاده است و مشکلی وجود ندارد.

 


مهاجم سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که تصور می‌شد با پایان دوران بازیگری کار خود را در پست مربیگری آغاز کند، اینطور گفت: بهرحال پروسه بازی کردن به همین شکل است. همه در دوران بازی تلاش می‌کنند تا تالار خود را با افتخارات و خاطرات جالب توجه پر کنند و بعد از آن هم با مربیگری این عشق و علاقه را دنبال کند. مطمئنا این علاقه و عشق در من هم وجود دارد. اما اکنون اعتقاد دارم حضورم در پست سرپرستی هیچ تداخلی با علاقه‌ام ندارد. اکنون تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را در پستی که در باشگاه نصیبم شده را به جا بگذارم.


وی در رابطه با شادی گل‌های جالب توجهش با کریم باقری در دوران بازیگری که اکنون او نیز در پرسپولیس با عنوان کمک مربی حضور دارد و زوج کنونی آنها اکنون روی نیمکت گفت: واقعا تیم فوق العاده‌ای بودیم. خوشحالم که در آن مقطع باعث شادی هواداران شدیم و اکنون نیز تیم در بهترین شرایط قرار دارد و باعث خوشحالی هفتگی هواداران می‌شود. خیلی خوشحالم که در دوران بازیگری برای هواداران باعث شادی شدم و اکنون به عنوان عضو کوچکی از تیم بار دیگر فرصت و افتخار حضور در پرسپولیس نصیبم شده است.


خلیلی در رابطه با جو و تنشی که این روزها در بین تیم‌ها و بازیکنان شکل گرفته گفت: فوتبال مسلما در زمین انجام می‌شود و با جنگ رسانه‌ای و حواشی به تیمی جام نمی‌دهند. پرسپولیس طی سه فصل اخیر به بهترین شکل این را نشان داده است و طبیعی است که فشار از سوی دیگر تیم‌ها روی پرسپولیس افزایش یابد. اما مطمئن باشید با روندی که داریم بار دیگر دستیابی به عنوان دور از دسترس نخواهد بود و بدون توجه به حواشی بیرون از زمین، بازیکنان ما بار دیگر با کیفیت فنی بالای خود به نتیجه دست خواهند یافت. من همیشه این عقیده را داشتم که حرف را باید در زمین بزنیم و تلاش کنیم و فوتبال با کری زیباست اما هیچ وقت نباید از دایره ادب خارج شد.

 

آقای گل سابق و محبوب پرسپولیس در پایان از هواداران این تیم خواست با حضور در استادیوم آزادی یک پیروزی بزرگ را جشن بگیرند: پدیده تیم خوبی است و نمایش آنها طی هفته‌های اخیر و جایگاهی که در لیگ برتر دارند، کاملا این مساله را گواهی می‌دهد. کار سختی برای تیم پیش رو است اما با بازیکنان آماده و تدابیر آقای برانکو ایوانکوویچ مسلما هدف تیم صعود به مرحله بعدی و دستیابی به بردها و عناوین بیشتر است. در این راه بیشتر از همه به حمایت هواداران نیاز داریم. در ادامه فصل مسلما تک تک امتیازات خصوصا در میزبانی به تیم برای هدف بزرگی که در پیش داریم اهمیت دارد و کمترین انتظاری که بازیکنان با تلاشی که از خود به جا می‌گذارند این است که هواداران پشتیبان و حامی تیم باشند و در کنار آنها جشن بگیرند. فردا در کنار هواداران به دنبال یک پیروزی ارزشمند خواهیم بود هرچند تمامی آنها را با توجه به زمان برگزاری و روز بازی درک می‌کنیم اما این انتظار را داریم تا با حضور آنها به یک پیروزی دست یابیم.

 

دیدگاه‌ها