کد خبر : 1592379 | 28 بهمن 1397 ساعت 17:18 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

مدال نقره به کاتای تیمی بانوان ایران رسید

کاتای تیمی بانوان ایران در فینال مقابل تیم ایتالیا قرار گرفت و صاحب مدال نقره لیگ جهانی امارات شد.

مدال نقره به کاتای تیمی بانوان ایران رسید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، در سومین و آخرین روز از پیکارهای لیگ جهانی کاراته وان در دوبی امارات که با حضور 737 کاراته کا از 86 کشور پیگیری شد. کاتای تیمی بانوان ایران با ترکیب مهسا افسانه، پریسا رحمانی و مائده نصیری پی موفق شد با کسب بیشترین امتیاز به عنوان تیم اول راهی دیدار فینال شود برای کسب مدال طلا به مصاف تیم ایتالیا رفت و امتیاز 24.08 را کسب کرد و تیم ایتالیا به امتیاز 24.4 رسید تا تیم ایران عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند و صاحب مدال نقره شود.

 

تیم کشورمان ابتدا در گروه یک با تیم های کرواسی، روسیه، اسلواکی، الجزایر و استرالیا همگروه بود که موفق شد امتیاز 23.26 را کسب کند و به عنوان تیم اول به دور دوم صعود کند.


در دور دوم هم با تیم های کرواسی، روسیه و استرالیا مبارزه کرد و امتیاز 23.34 را بدست آورد و به عنوان تیم اول به فینال راه یافت.

 

لازم به یاآوری است، امروز (یک شنبه) نمایندگان کشورمان در دیدار رده بندی موفق شدند به 7 مدال برنز توسط فاطمه چالاکی، رزیتا علیپور، هامون درفشی پور، امیررضا میرزایی، ذبیح اله پورشیب، سجاد گنج زاده و کاتای تیمی مردان با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون دست پیدا کنند. بهمن عسکری و علی فداکار فینالیست های اوزان منهای 75 و منهای 84 کیلوگرم کشورمان به ترتیب مدالهای طلا و نقره لیگ جهانی کاراته وان امارات را کسب کردند.

دیدگاه‌ها