کد خبر : 1592456 | 29 بهمن 1397 ساعت 01:06 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: مربیگری در فرانسه؟ چرا که نه!

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق منچستریونایتد، بعد از تماشای بازی لیل- مون پلیه، اعلام کرد ممکن است هدایت تیمی در لیگ فرانسه را برعهده بگیرد.

مورینیو: مربیگری در فرانسه؟ چرا که نه!

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو که دو ماه قبل از منچستریونایتد اخراج شد، در این مدت به عنوان کارشناسی در شبکه های مختلف فعالیت کرده، امشب در تساوی بدون گل لیل و مون پلیه، در کنار نیکلاس آنلکا در ورزشگاه حضور داشت.

او که در دوران حرفه ای اش در کشورهای پرتغال، انگلیس، ایتالیا و اسپانیا مربیگری کرده، احتمال حضورش در فوتبال فرانسه را رد نکرد.

مورینیو که پیش از این برعهده گرفتن هدایت بنفیکا را رد کرده بود، به خبرنگاران گفت:" می توانم خودم را به عنوان مربی یک تیم در لیگ 1 تصور کنم. من کسی هستم که در 4 کشور مختلف مربیگری کردم. من دوست دارم با فرهنگ های دیگر آشنا شوم و آنها را یاد بگیرم. کار کردن در یک لیگ جدید، تجربه فوق العاده ای است.

 

1382970

 

در حال حاضر در آرامش هستم و تلاش می کنم تا در کنار خانواده و دوستانم، زندگی بهتری داشته باشم و تلاش می کنم تا از فرصت مناسب برای بازگشت به کار استفاده کنم.

دو- سه ماه کار نکردن مشکلی نیست اما بعد از آن، شرایط دشوار می شود. امیدوارم این فرصت را پیدا کنم که قوی تر برگردم.

پروژه من، پروژه من به عنوان یک فرد و یک مربی است؛ اینکه خودم را بهتر کنم و هر روز در مورد کارم فکر کنم که چیزی است که باعث نشاط من می شود. اما اکنون زمان صحبت با باشگاه ها نیست."

دیدگاه‌ها