کد خبر : 1592467 | 29 بهمن 1397 ساعت 09:47 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

با نیمکت نشینی سیامک یا بشار؛

سروش به ترکیب اصلی می‌رسد؟ (عکس)

به احتمال زیاد سروش رفیعی ستاره تیم پرسپولیس در بازی با پدیده فیکس خواهد بود و پس از یک بازی دوری، به میادین بازخواهد گشت.

به گزارش "ورزش سه"، در نیم فصل دوم ترافیک عجیبی در خط میانی پرسپولیس به وجود آمده و آن ها از 7-8 هافبک درجه یک بهره مند هستند؛ بازیکنانی که هر یک توانایی تغییر سرنوشت بازی را دارند و می توانند در ترکیب تیم پرسپولیس موثر ظاهر شوند. در همین بازی قبلی سانتر بشار رسن منجر به گل نخست سرخ ها شد و جانشین او نیز پایه گذار گل دوم پرسپولیس به استقلال خوزستان بود.

 

همچنین باتوجه به فشردگی مسابقات، برانکو این فرصت را دارد که با ایجاد تغییر در ترکیب اصلی تیمش هم باعث فریب کادرفنی تیم حریف شود و هم به مهره های تیم استراحت بدهد. او در 4 بازی ابتدایی نیم فصل دوم سیستم چرخشی خوبی را در خط هافبک تیمش به راه انداخته و احتمالا امروز هم احتمالا از همین شیوه برای انتخاب 11 بازیکن اصلی استفاده می کند.

 

در بازی قبلی کامیابی نیا، ترابی، رسن و عالیشاه خط هافبک سرخ ها را تشکیل می دادند اما امروز احتمالا سروش رفیعی یکی از بازیکنان خط میانی خواهد بود و احتمال دارد به جای رسن در زمین حاضر شود. بشار در بازی قبلی عملکرد بسیار خوبی داشت اما باتوجه به این که پرسپولیس هفته آینده دیدار خارج از خانه مقابل نفت مسجد سلیمان دارد، برانکو احتمال دارد از او یا سیامک نعمتی در آن بازی استفاده کند.

 

رفیعی در مقابل سپیدرود، پدیده و فولاد عملکرد فوق العاده ای نداشت و همین موضوع سبب شد تا برانکو هشدارهای لازم را به او بدهد و حالا پس از تمرینات سنگین و تلاش سخت، هافبک خوش تکنیک تیم فوتبال پرسپولیس برای نمایش تمام توانایی هایش پای به میدان خواهد گذاشت.

 

1382983

دیدگاه‌ها