کد خبر : 1592476 | 29 بهمن 1397 ساعت 10:07 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

شب سرنوشت ساز ایرانی ها در دوحه

العرب: الغرافه با طارمی در رویای صعود

در فاصله یک روز تا پلی آف نهایی لیگ قهرمانان و رویارویی نماینده های ایران و قطر، روزنامه های امروز دوحه با تیترهای حماسی به استقبال این بازی ها رفتند.

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در دو ورزشگاه مختلف دوحه جنگ های دیدنی بین نماینده های ایران و قطر رقم می خورد تا دو کشور بر تعداد سهمیه های خود در این فصل از معتبرترین تورنمنت فوتبال آسیا اضافه کنند.


الغرافه به مصاف ذوب آهن می رود و الریان با ستاره های گران قیمتی که به خدمت گرفته از سایپا و علی دایی پذیرایی خواهد کرد. در آستانه شب سرنوشت ساز دوحه روزنامه العرب به عنوان یکی از پرتیراژترین روزنامه های این کشور صفحه اول خود را به حواشی این دو بازی اختصاص داد و با منتشر کردن تصویری از ستاره های تاثیرگذار دو تیم از رویاهای بزرگ قطری ها نوشت.


العرب با اشاره به این که دوحه به خوبی از دو نماینده ایران در این روزها میزبانی کرده است مدعی شد از فردا شب الریان و الغرافه با ستاره هایی همچون ریواس ونزوئلایی و مهدی طارمی ایرانی وارد فصل جدید لیگ قهرمانان می شوند تا رویاهای بزرگ خود در آسیا را دنبال کنند. اشاره العرب به طارمی به عنوان ستاره الغرافه آن هم مقابل ذوب آهن ایرانی می تواند جالب توجه باشد به خصوص که ستاره ملی پوش ایرانی در این هفته ها با انتقادات زیادی روبرو بود.

 

1382989

دیدگاه‌ها