کد خبر : 1592483 | 29 بهمن 1397 ساعت 10:30 | 71.7K بازدید | 0 دیدگاه

چرا امباپه، بازی‌های مسی را چک می کند؟(عکس)

عکس منتشرشده از کیلیان امباپه توسط باشگاه PSG، پیش از بازی این تیم مقابل سنت‌اتین، خبرساز شده چرا که امباپه در این عکس با موبایل خود در حال چک کردن بازی های بعدی لیونل مسی دیده می‌شود.

چرا امباپه، بازی‌های مسی را چک می کند؟(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روز یکشنبه حساب توییتری پاری سن ژرمن، پیش از پرواز بازیکنان این تیم برای بازی با سنت‌اتین، عکسهای متعددی از ستاره‌های خود منتشر کرد. اما از میان همه آن عکس‌ها، یک عکس به‌خصوص بسیار مورد توجه قرار گرفت و خبرساز شد.

 

1382999

 

 عکسی که کیلیان امباپه را در حالی نشان می‌دهد که روی مبل نشسته و درحالیکه با یکی از هم‌تیمی‌هایش دست می‌دهد، با موبایل خود در حال چک کردن بازی‌های بعدی لیونل مسی است.

 

1382998

 

با دقت بیشتر در تصویر مشخص می‌شود که امباپه پیش از پرواز به سنت‌اتین برای بازی در مقابل تیم این شهر، در حال بررسی آمار لیونل مسی است. امباپه بارها از علاقه خود به مسی صحبت کرده ولی به نظر می‌رسد میزان توجه امباپه به سوپراستار آرژانتینی بیشتر از آن چیزی است که تا کنون به نظر می‌رسیده. علاوه بر این، می‌توان گفت که امباپه حالا دیگر مسی را یکی از رقبای خود برای جلب توجه در میادین فوتبال می‌بیند و این هم عامل دیگری است که باعث می‌شود او تقریبا همیشه به فکر مسی باشد.

 

1382997

 

در تصویر شکار شده از موبایل امباپه او در حال چک کردن صفحه‌ای از وبسایت بلیچر ریپورت دیده می‌شود که بازی‌های آینده لیونل مسی را به صورت گرافیکی به تصویر کشیده است. در تصویر، اشاره به بازی‌های مسی در مقابل لیون، سویا، و دو بازی پیاپی مقابل رئال مادرید در روزهای 27 فوریه و 2 مارس دیده می‌شود.

 

1382996

دیدگاه‌ها