کد خبر : 1592527 | 29 بهمن 1397 ساعت 12:11 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

گنابری: برای بایرن مونیخ غیرممکن معنی ندارد

سرژ گنابری، وینگر ستاره بایرن مونیخ می‌گوید در دیدار روز سه‌شنبه دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا، شانس پیروزی لیورپول واقعا بیشتر است ولی بایرن می‌تواند از پس این حریف پرقدرت برآید.

گنابری: برای بایرن مونیخ غیرممکن معنی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، سرژ گنابری، ستاره آلمانی بایرن مونیخ که به عنوان وینگر چپ، یکی از استوانه‌های مهم تیم نیکو کوواچ به حساب می‌آید، می‌گوید در دیدار بایرن و لیورپول در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان، شانس لیورپول برای صعود واقعا بیشتر است ولی او و هم‌تیمی‌هایش می‌دانند چطور باید از پس حریف پرقدرت‌شان برآیند و او اطمینان دارد که بایرن کار قرمزهای آنفیلد را در این مرحله تمام خواهد کرد.

 

گنابری با اشاره به اینکه همه لیورپول را برنده بازی با بایرن مونیخ می‌دانند و البته حق دارند ولی هواداران فوتبال باید به این هم فکر کنند که بایرن، همیشه بایرن است و می‌تواند از پس هر حریفی برآید.

 

1383060

 

گنابری در این باره گفت:" به نظر من افکار عمومی حق دارد که شانس لیورپول را بیشتر بداند. لیورپول امسال فصل عالی‌ای داشته و این را نمی‌توان انکار کرد".

 

سرژ گنابری در ادامه اضافه کرد:" ولی معنای این حرف این نیست که ما بدون امید وارد بازی با لیورپول خواهیم شد. نخیر، درست برعکس، ما هم بایرن هستیم و نقاط قوت خودمان را داریم. برای ما هر چیزی ممکن است".

 

 

دیدگاه‌ها