کد خبر : 1592539 | 29 بهمن 1397 ساعت 12:48 | 49.9K بازدید | 0 دیدگاه

رمضانی به دنبال ستاره شدن

مهاجمی که می‌خواهد علی دایی باشد (عکس)

بازیکن جوان سایپا به دنبال تکرار درخشش در لیگ قهرمانان آسیاست تا به واسطه آن به مانند سرمربی نامدارش حضور در جمع لژیونر‌ها را تجربه کند.

 

به گزارش “ورزش سه” از حضور در مسابقات لیگ یک کشور با پیراهن زرد اکسین تا حضور در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن نارنجی سایپا همه و همه در یک سال برای آرمان رمضانی رقم خورد. مهاجم شمالی سایپا که در نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته جانشین‌ محمد عباس‌زاده شد و راه ستاره شدن را طی می‌کند.


شماره ۲۶ سایپا که قد و‌ قواره‌ای مثل علی دایی دارد، توسط شهریار در ترکیب ثابت و پیشانی خط حمله تیمش بازی می‌کند. رمضانی علاوه بر قدرت سرزنی که از آن بهره می‌برد، می‌تواند بر روی شوت‌های زمینی هم خطرناک ظاهر شده و گل‌های خوبی به ثمر برساند.


حالا او یکی از امیدهای سایپا برای کسب موفقیت در دوحه است. رمضانی در جدال با پنجاب گل دوم تیمش‌ را با شوتی دقیق از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند و حالا امید اول گلزنی دایی در نبرد سخت با الریان است.


رمضانی خوب می‌داند که این حساس‌ترین مسابقه عمر فوتبالی‌اش است. او‌ به واسطه درخشش در این بازی سایپا را به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا می‌رساند و مقدمات حضورش در شش میدان بین المللی را فراهم می‌سازد. حضوری که در صورت درخشش باعث به چشم آمدن بازی آن در قاره کهن شده و‌ احتمال ترانسفر شدنش زیاد می‌شود. درست به مانند علی دایی که در همین سن و سال از فوتبال آسیا به تیم‌هایی مانند بایرن مونیخ و هرتابرلین رسید.


عکس: مهدی زارع

 

1383069

دیدگاه‌ها