کد خبر : 1592662 | 29 بهمن 1397 ساعت 19:33 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

سیو نجات‌بخش بیرانوند؛ فرار از کابوس

مهار دیدنی علیرضا بیرانوند در دقیقه 94 اجازه نداد تا تیم یحیی گل محمدی همچون 4 سال قبل در آخرین دقایق پرسپولیس را حذف کند.

به گزارش "ورزش سه"، خروج بیرانوند در صحنه گل تیم پدیده اشتباه بود اما او در ادامه مسابقه با خروج های مطمئن توانایی های خود را نشان داد. با این حال اوج کار گلر شماره یک سرخ ها در آخرین دقیقه از بازی بود. جایی که پس از پرتاب بلند اوت و ضربه سر مرادمند، توپ روی پای قاسمی نژاد نشست و او با ضربه ای دیدنی دروازه پرسپولیس را تهدید کرد اما شوت محکم این بازیکن را بیرانوند به زیبایی مهار کرد.

 

سرعت واکنش بالای بیرانوند در این صحنه مانع از گلی شد که باتوجه به زمان بازی، به احتمال زیاد حکم به حذف پرسپولیس می داد. دقیقا اتفاقی که 4 سال قبل رخ داد و یحیی گل محمدی با ذوب آهن موفق شد پرسپولیس را در آخرین دقایق از جام حذفی کنار بزند.

قرمزها در آن سال با حمید درخشان به نیمه نهایی جام حذفی رسیدند و با گل محمد نوری از حریف پیش افتادند اما ذوب آهنِ گل محمدی به بازی برگشت و با گل دقایق پایانی برنده بازی شد. شاید این بار اگر علیرضا بیرانوند در ترکیب پرسپولیس نبود بازهم آن اتفاق برای پرسپولیس رخ می داد.

 

عکس از: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها