کد خبر : 1592686 | 29 بهمن 1397 ساعت 20:58 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

نوراللهی: خستگی روی ما خیلی تاثیر گذاشت

احمد نوراللهی می گوید بستن بازوبند تیم بزرگی مثل پرسپولیس باعث افتخار او و دیگر بازیکنان است.

نوراللهی: خستگی روی ما خیلی تاثیر گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، احمد نوراللهی در میکسدزون پس از بازی با پدیده گفت: 4 روز پیش هم بازی داشتیم، یک خرده فشردگی بازی ها روی بدن بازیکن ها تاثیر گذاشته، خدا را شاکریم که توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم، یک بازی سخت با سپاهان در اصفهان داریم و در جام حذفی باتوجه به این که این دو سه ساله پرسپولیس ناموفق بوده برعکس لیگ و آسیا، امیدواریم بازی با سپاهان را با پیروزی پشت سر بگذاریم و به فینال برویم.

نوراللهی درباره پنالتی خودش و این که ضربه او پرسپولیس را به بازی برگرداند، گفت: خستگی خیلی تاثیر دارد روی پنالتی زدن، خدا را شاکریم توانستیم در ضربات پنالتی پیروز شویم و انشالله که در مرحله بعد هم موفق باشیم، هفته بعد هم با نفت مسجد سلیمان بازی داریم و می خواهیم در کورس قهرمانی بمانیم و موفق باشیم.

 

وی درباره فشردگی مسابقات افزود: همین 4 روز بازی ریکاوری را سخت می کند، امیدواریم این چند روز ریکاوری خوبی داشته باشیم چون بازی بیرون خانه است باید یکی دو روز زودتر برویم و خستگی تاثیر دارد. اما این باعث نمی شود که تلاش نکنیم و می خواهیم دل هوادارانی که همیشه پشتمان هستند را شاد کنیم.

 

احمد نوراللهی درباره کاپیتانی اش در بازی با پدیده اظهار داشت: متاسفانه آقا سید به مصدومیت دچار شدند اما امیدواریم چیز خاصی نباشد. بستن بازوبند تیم بزرگی مثل پرسپولیس برایم باعث افتخار است.

دیدگاه‌ها