کد خبر : 1592776 | 30 بهمن 1397 ساعت 10:38 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ایرانی امید اصلی گورکوف فرانسوی

طارمی چهارمین گلزن برتر الغرافه در ACL

سرمربی فرانسوی الغرافه امیدوار است امشب در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل ذوب آهن هنرنمایی ستاره ایرانی به داد او و شاگردانش برسد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الغرافه عصر امروز در حالی میزبان ذوب آهن ایران در پلی آف نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود که علاوه بر رسانه های دوحه، سرمربی فرانسوی این باشگاه نیز با تاکید روی تاثیر مستقیم مهدی طارمی در عملکرد نهایی الغرافه از او به عنوان امید اصلی گلزنی یاد کرد.


کریستین گورکوف فرانسوی که با انتقادات فراوانی دست به گریبان است امشب به هر نحو ممکن باید زرد و آبی های دوحه را به مرحله گروهی برساند تا بتواند جایگاه خود روی صندلی مربیگری الغرافه را حفظ کند از همین رو در گزارشی که روزنامه العرب منتشر کرد آمده است گورکوف در غیاب بازیکنی مثل وسلی اشنایدر روی هنرنمایی های مهدی طارمی حساب ویژه ای باز کرده است.


در عین حال روزنامه استاد الدوحه با انتشار فهرستی از بهترین گلزنان خارجی الغرافه در رقابت های آسیایی از مهدی طارمی به عنوان چهارمین گلزن باشگاه قطری در ACL نام برد. در بین پنج گلزن برتر از دید استاد الدوحه کلیمرسون برزیلی با 12 گل ، یونس محمود 8 گل، عثمان العساس مراکشی با 6 گل و مهدی طارمی با 5 گل در حال حاضر چهارمین گلزن برتر باشگاه در آسیا محسوب می شود.

 

1383339

دیدگاه‌ها