کد خبر : 1592809 | 30 بهمن 1397 ساعت 12:11 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیراهن قدوس به تنها ایرانی ولودروم رسید

رقابت های هفته بیست و پنجم لیگ یک فرانسه در حالی با شکست آمیان مقابل مارسی به پایان رسید که در حاشیه این بازی اتفاقی جالب با نقش آفرینی ایرانی ها رقم خورد.

پیراهن قدوس به تنها ایرانی ولودروم رسید

به گزارش "ورزش سه"، حضور سامان قدوس ملی پوش ایرانی در ترکیب آمیان برای بازی با المپیک مارسی باعث شد تا پای یکی دو ایرانی هم به ورزشگاه زیبا و جذاب ولودروم در جنوبی ترین بندر فرانسه باز شود. طرفدارانی که با پرچم ایران در دست در گوشه ای از سکوهای جنوبی ورزشگاه به حمایت از سامان قدوس پرداختند.


مهاجم ایرانی آمیان که در هنگام گرم کردن کنار خط طولی برای ورود به عنوان اولین تعویضی آمیان در جریان حضور هموطنانش در ورزشگاه قرار گرفت در پایان بازی برای سورپرایز کردن این طرفداران پیراهن خود را به یکی از این دو نفر اهدا کرد که این حرکت او با تشویق های طرفداران مارسی توام شد.


قدوس در حضور 30 دقیقه ای در میدان یکی دو بار تا آستانه باز کردن دروازه مارسی پیش رفت اما تلاش های او مانع از شکست تلخ آمیان نشد با این وجود ستاره ایرانی بعد از سوت پایان بازی به سمت سکویی رفت که ایرانی های حاضر در ورزشگاه با پرچم سه رنگ و مقدس کشور به حمایت از او پرداخته بودند تا پیراهن خود را به این طرفداران بدهد.

دیدگاه‌ها