کد خبر : 1592873 | 30 بهمن 1397 ساعت 15:31 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

از بچه های مسجدسلیمان عذرخواهی می‌کنم؛

میرزائی: قطبی می‌گوید باید قهرمان شویم

رضا میرزایی هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان توانسته در هفته های اخیر نمایش های خوبی برای تیمش داشته باشد.

میرزائی: قطبی می‌گوید باید قهرمان شویم

به گزارش "ورزش سه"، رضا میرزائی در ابتدای فصل و با قراردادی قرضی از سپاهان به فولادخوزستان پیوست. او در نیم فصل اول در پست دفاع راست بازی کرد و با حضور قطبی به پست وینگر راست که در سپاهان هم در آن پست بازی می کرد، بازگشته و توانسته مقابل پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان دو پنالتی برای تیمش بگیرد.

 

رضا میرزایی در مورد شرایط خود و باشگاه فولادخوزستان و همینطور دیدار پرتنشی که میان دو تیم فولادخوزستان و نفت مسجد سلیمان شاهد بودیم، صحبت کرده که در ادامه می خوانید.

 

میرزایی در مورد پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان می گوید: خب به هر حال دربی اهواز بود و حساسیت های خودش را داشت. خدا را شکر با یک بازی منطقی سه امتیاز را گرفتیم. البته می توانستیم بیشتر گل بزنیم ولی به هر حال با همدلی بچه ها موفق به کسب سه امتیاز شدیم.  

 

شماره 77 تیم فوتبال فولادخوزستان در مورد تفاوت دربی اصفهان و دربی اهواز بیان کرد: دربی هر شهری حساسیت خودش را دارد. هر دو تیم برای برد آمده بودند. چند تا از بازیکنان نفت مسجد سلیمان از بازیکنان سابق فولاد بودند و همین باعث شده بود، انگیزه بیشتری داشته باشند.


بازیکن فولادخوزستان در مورد حضور قطبی و تاثیری که برعملکرد تیم داشته، توضیح داد: آقای قطبی نیازی به تعریف من ندارد. از روزی که آمده انرژی خاصی آورده. بازیکنان خوب تمرین می کنند و آقای قطبی اصلا برایش اسم ها مهم نیستند و هر کسی که خوب باشد، بازی می دهد. تا حالا هم نتیجه مهمی گرفتیم ولی هدف های بالاتری داریم. آقای قطبی گفت که من در وجود شما دیدم می توانید به شرایط خیلی بهتری برسید.

 

1349435


میرزایی در مورد هدف فولادخوزستان اضافه کرد: هدف ما رتبه های بالا و کسب سهمیه است. البته خود آقای قطبی می گویند می‌توانیم قهرمان شویم. آقای قطبی تاکید می‌کند که باید قهرمان شویم.


بازیکن 22 ساله فولادخوزستان اینکه بازیکنان چه عکس العملی به حرف ها و انتظارات قطبی دارند، افزود: ایشان این توانایی را دیده که این حرف ها را می زند. به هر حال ما پرسپولیس را پس از 16 بازی بدون شکست بودن، بردیم و تراکتورسازی را در خانه بردیم که تیمی نمی تواند این کار را انجام دهد.


میرزایی که از تیم سپاهان و به صورت قرضی در فولادخوزستان بازی می کند، در مورد شرایطش در تیم جدید و انتخابش توضیح داد: انتخاب خیلی خوبی بود. نیم فصل اول دفاع راست بازی می کردم. دو سه بازی هافبک راست و چپ بازی می کردم و در بازی با نفت مسجدسلیمان هم در پست دفاع چپ بازی کردم. شرایط خوبی دارم و تلاش می کنم هر روز بهتر شوم.


بازیکن فولادخوزستان در مورد درگیری هایی که میان او و حکیم نصاری و سایر بازیکنان نفت مسجد سلیمان ایجاد شده، عنوان کرد: من با آقا حکیم درگیری نداشتم. در بازی فشار بالاست  و من یک ضربه ناخواسته به سر گلر آنها زدم. البته محکم نبود ولی درگیری‌ها از همانجا ایجاد شد. به هر حال همه برای بردن تیممان تلاش می‌کنیم. این ها همه به خاطر فشار و استرس بازی بود و اگر چیزی هم بود من از تمام بچه‌های نفت مسجد سلیمان عذرخواهی می کنم؛ چون اصلا آدمی نیستم که بخواهم بی معرفتی و بداخلاقی کنم ولی در بازی خب فشار بالا می رود.


میرزایی حرف هایش را اینگونه خاتمه داد: ان شالله بتوانیم آخر فصل یک رتبه بسیار خوب که در شان فولاد باشد کسب کنیم تا هوادارانمان را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها