کد خبر : 1592880 | 30 بهمن 1397 ساعت 15:55 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

حمیداوی: بازی مقابل 40 هزار هوادار راحت نیست

پدیده باید سهمیه آسیا بگیرد و هواداران را خوشحال کند

مالک باشگاه پدیده معتقد است در دیدار برابر پرسپولیس تیم همه تلاش خود را برای پیروزی به کار بست اما در نهایت اسیر روی نامهربان فوتبال شدند.

پدیده باید سهمیه آسیا بگیرد و هواداران را خوشحال کند

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه پدیده شهرخودرو در رابطه با دیدار این تیم برابر پرسپولیس در بازی یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: همه اعضای تیم تلاش خود را مقابل پرسپولیس انجام دادند ، اما فوتبال همین است و امروز فقط در کسب نتیجه برنده نبودیم.


وی ادامه داد: بازی مقابل ۴۰ هزار هوادار پرسپولیس در ورزشگاه آزادی کار ساده ای نیست، با این حال ما عملکرد خوبی داشتیم و از تیم و کادر فنی راضی هستیم. امیدواریم در لیگ این نتیجه را جبران کنیم. باید تلاش کنیم دل هوادارانمان را شاد کنیم و‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ امیدواریم در ادامه در لیگ برتر نتایج خوبمان را تکرار کنیم و بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم.


حمیداوی در ادامه با اشاره به درخواست تعویق بازی تیم پدیده شهر خودرو مقابل سپید رود رشت گفت: ما این در خواست را ارایه کردیم اما به دلایلی که بعدا به آن خواهم پرداخت ، با آن موافقت نشد. با این حال ما کار خودمان را انجام می دهیم و به دنبال نتیجه مقابل سپید رود رشت هستیم.


مالک باشگاه پدیده شهر خودرو در پایان گفت: مطمئن هستیم در این بازی هم هواداران ما را تنها نخواهند گذاشت. با تصمیمی که گرفتیم بازی مقابل سپید رود رشت را رایگان کردیم تا مردم مشهد با آسایش بیشتری به ورزشگاه بیایند و تیم را تشویق کنند و انشالله نتیجه بگیریم.

 

دیدگاه‌ها