کد خبر : 1592884 | 30 بهمن 1397 ساعت 16:03 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

کاشیما آنتلرز4-1 نیوکسل جتس

لیگ قهرمانان/ برد بزرگ قهرمان آسیا در مرحله پلی آف

تیم کاشیما آنتلرز ژاپن با شکست پر گل نماینده استرالیا به مرحله گروهی لیگ قهرمانان رسید و در طبق روال همیشگی در آسیا شرقی کار خود را پیگیری می‌کند.

لیگ قهرمانان/ برد بزرگ قهرمان آسیا در مرحله پلی آف

به گزارش "ورزش سه" از صبح امروز آخرین دور مرحله پلی آف صعود به لیگ قهرمانان آسیا در شرق آسیا شروع شد. در همین راستا کاشیما آنتلرز ژاپن، قهرمان دور قبل قاره کهن در خانه برابر نماینده استرالیا یعنی نیوکسل قرار گرفت و با کسب یک برد پر گل به مرحله گروهی رسید.


کاشیما که به واسطه قرار گرفتن در رده سوم لیگ ژاپن در مرحله پلی آف حضور پیدا کرده بود بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه 18 توسط ایتو به گل اول دست یافت. اما نیوکسل تنها پنج دقیقه فرصت داشت تا بازی را به تعادل بکشد و وارگاس در دقیقه 23 دروازه میزبان را باز کرد تا نتیجه 1-1 در زمین حاکم شود. کاشیما که دوست داشت از امتیاز خانگی خود استفاده کند بر شدت حملاتش اضافه کرد و در دقیقه 32 توسط یاماموتو، دیگر بازیکن جوانش به گل دوم دست یافت تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.


با شروع نیمه دوم بازی به صورت متعادل پیگیری می‌شد تا کاشیما در دقیقه 67 در یک حمله صاحب یک ضربه پنالتی شود و سرجینیو برزیلی و با تجربه با گل کردن این خطا اختلاف را به عدد دو رساند. کاشیما که خیالش از برد راحت بود در ادامه جریان مسابقه را اداره کرد و فرصت چندانی به نیوکسل نداد. تا اینکه باز هم سرجینیو در دقیقه 91 از یک ضد حمله استفاده کرد و با ثبت دبل، گل چهارم کاشیما را وارد دروازه نیوکسل کرد. نماینده ژاپن و قهرمان دور قبل لیگ قهرمانان آسیا با این برد به گروه E مسابقات رسید و در انتظار دیگر حریفان خود است.

دیدگاه‌ها