کد خبر : 1592901 | 30 بهمن 1397 ساعت 16:41 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

برد تراکتور با نمایش موفق خریدهای نیم فصل

تراکتورسازی در دیداری تدارکاتی موفق به پیروزی دو بر صفر مقابل شهرداری تبریز شد.

برد تراکتور با نمایش موفق خریدهای نیم فصل

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی با برتری در دیدار تدارکاتی مقابل شهرداری تبریز خود را آماده دیدار هفته آینده لیگ برتر مقابل سایپا کرد.


شاگردان جرج لیکنز در این دیدار تدارکاتی مقابل همشهری خود با دو گلی که ساسان انصاری و قائم اسلامی به ثمر رساندند، به برتری دست یافت.


در این دیدار محمد‌رضا اخباری ، رضا شربتی ، علی طاهران (45، عرفان سیدی)، علی عبدالله زاده ، سید احمد موسوی ، قائم اسلامی خواه ،علی رضا نقی زاده ، سبحان خاقانی (دقیقه 70، آیدین قهرمانی)، محمد‌رضا آزادی (دقیقه 76، علی فتحی)، احسان پهلوان و ساسان انصاری در ترکیب اصلی به میدان رفتند و سرمربی بلژیکی این تیم به بازیکنانی که برابر استقلال به میدان رفته بودند، استراحت داد.


در این دیدار بازیکنان تازه وارد تراکتورسازی عملکرد موفقی از خود به جا گذاشتند؛ ساسان انصاری پاس گل اول را برای قائم اسلامی مهیا کرد و بازیکن سابق سپاهان که در نیم فصل به این تیم پیوسته گل دوم را نیز به نام خود کرد. سید احمد موسوی، مدافع راست نیم فصل اول ماشین سازی که او نیز در نیم فصل به جمع تراکتورسازی اضافه شده، موفق شد گل دوم را برای ساسان انصاری مهیا کند و برای حضور در ترکیب اصلی اینچنین خط و نشان بکشند.

دیدگاه‌ها