کد خبر : 1592942 | 30 بهمن 1397 ساعت 19:03 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

چرا اخراج ساری برای چلسی راحت است؟

در صورت اخراج مائوریتسیو ساری، باشگاه چلسی مجبور به پرداخت غرامت هنگفتی نخواهد بود.

چرا اخراج ساری برای چلسی راحت است؟

 

به گزارش "ورزش سه"، سه شکست سنگین برابر بورنموث، منچسترسیتی و منچستریونایتد طی سه هفته اخیر شرایط را برای ادامه فعالیت مائوریتسیو ساری روی نیمکت چلسی بسیار دشوار ساخته و او که در ابتدای فصل نتایج درخشانی کسب کرده بود، حالا در آستانه اخراج از استمفوردبریج قرار دارد.

 

1383479

 

اما بر خلاف ادوار قبل، رومن آبراموویچ در صورت کنار گذاشتن ساری تنها ملزم به پرداخت 5 میلیون پوند خواهد بود. از زمان حضور مالک متمول روس در باشگاه چلسی، وی تا به حال فقط 89 میلیون پوند خسارت اخراج سرمربی پرداخت کرده است.

 

ساری 60 ساله تا سال 2021 با باشگاه چلسی قرار دارد اما با توافق طرفین فقط حقوق یک سال وی در صورت اخراج به عنوان غرامت پرداخت می شود و همین بند، دست آبرموویچ را برای تصمیم گیری باز گذاشته است. ژوزه مورینیو در سال 2007 با هزینه ای بالغ بر 18 میلیون پوند از چلسی جدا شد و این بالاترین غرامتی بوده که آبراموویچ طی این سالها بعد از اخراج سرمربیان تیمش پرداخته است.

 

جانشین مورینیو، آروام گرانت، یک سال بعد تنها با قبول مبلغ 5.5 میلیون پوند از جمع آبی های لندن جدا شد و حالا ساری در صورت اخراج، کم هزینه ترین سرمربی دوران مالک روس در چلسی لقب خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها