کد خبر : 1593025 | 01 اسفند 1397 ساعت 09:48 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران بایرن مونیخ: بلیط گران نفروشید(عکس)

هواداران بایرن مونیخ با باز کردن چندین پارچه‌نوشته در ورزشگاه آنفیلد به گران بودن بلیط‌های مسابقات تیم‌شان در لیگ قهرمانان اعتراض کردند و هواداران لیورپول هم از اعتراض آنها حمایت کردند.

هواداران بایرن مونیخ: بلیط گران نفروشید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ماه گذشته باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس در اقدامی مشترک به توافق رسیدند که قیمت بلیط‌های بازی‌های این لیگ برای هواداران تیم مهمان در سه فصل آینده از 30 پوند بیشتر نباشد. اما این توافق باشگاه‌های انگلیسی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را شامل نمی‌شود. به همین خاطر بود که هواداران بایرن مونیخ دیروز در ورزشگاه آنفیلد با بازکردن چند پارچه‌نوشته به قیمت گران بلیط‌های مسابقات تیم‌شان در چمپیونزلیگ اعتراض کردند. اعتراضی که با حمایت هواداران لیورپول همراه شد.

 

1383629

 

هواداران بایرن مونیخ اعتراض خود را با سه پارچه‌نوشته نشان دادند. روی این پارچه‌‌نوشته‌ها این جملات نقش بسته بود: "قیمت بلیط بازی ما با لیورپول، 48 پوند و با بارسلونا 55 یورو است"، "طمع، حد و مرز نمی‌شناسد" و "حتی 20 هم زیاد است". با به نمایش در آمدن این پارچه‌نوشته‌ها، هواداران لیورپول هم با تشویق به حمایت از هواداران بایرن پرداختند و کل ورزشگاه با تشویقی هماهنگ به گران‌فروشی بلیطها اعتراض کرد.

 

شعار درج شده روی پارچه‌نوشته سوم یعنی " حتی 20 هم زیاد است" به تصمیم فدراسیون هواداران فوتبال اشاره دارد که از مقامات مسئول خواسته حداکثر قیمت بلیط‌های مسابقات را روی 20 پوند نگه دارند.

 

هواداران بایرن مونیخ پیش از این هم به گران‌ بودن بلیط‌های مسابقات خارج از خانه تیم‌شان اعتراض کرده بودند. آنها سال 2015 در بازی تیم‌شان مقابل آرسنال پارچه‌نوشته‌ای را به نمایش گذاشتند که روی آن نوشته شده بود:" هر بلیط 64 پوند است ولی بدون هوادار، فوتبال یک پاپاسی هم نمی‌ارزد".

 

 

دیدگاه‌ها