کد خبر : 1593054 | 01 اسفند 1397 ساعت 11:18 | 41K بازدید | 0 دیدگاه

دعوت رسمی فدراسیون فوتبال از بازیکنان ایرانی الاصل

کمیته جوانان فدراسیون فوتبال طی فراخوانی جهت انجام تست استعدادیابی از بازیکنان ایرانی رده سنی جوانان شاغل در خارج از کشور دعوت به عمل آورد.

دعوت رسمی فدراسیون فوتبال از بازیکنان ایرانی الاصل

به گزارش"ورزش سه"، و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال در این فراخوان آمده است؛ فدراسیون فوتبال ایران در نظر دارد به منظور انجام تست های استعدادیابی انتخاب بازیکنان رده سنی جوانان(متولدین 1 ژانویه 2001 به بعد) از بازیکنان ایرانی که در باشگاه های خارج از کشور عضویت دارند دعوت به عمل آورد. از این رو بازیکنانی که دارای شرایط ذیل می باشند می توانند اطلاعات درخواستی را در اسرع وقت به آدرس ایمیل info@ffiri.ir  ارسال نمایند.

 

لازم به ذکر است، کلیه هزینه های آزمون انتخابی بازیکن به عهده خود ایشان می باشد. شرایط و مدارک مورد نیاز:1- پدر یا مادر ایرانی و دارای گذرنامه ایرانی باشد2- ارسال کپی صفحات شناسنامه پدر و مادر بازیکن3- ارسال کپی صفحه اول گذرنامه پدر و مادر بازیکن4- اعلام و معرفی نام باشگاه و کشور محل اقامت بازیکن.

 

گفتنی است در حال حاضر هدایت تیم ملی جوانان بر عهده سیروس پورموسوی است و این تیم برای بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا آماده می شود که شهریور ماه سال آینده شاهد برگزاری آن خواهیم بود. بر اساس اعلام سرمربی تیم ملی جوانان قرار است ایران میزبانی این بازی ها را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کند.

دیدگاه‌ها