کد خبر : 1593080 | 01 اسفند 1397 ساعت 12:26 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

ژاپنی ها همیشه ثبات دارند و خطرناک هستند

شاهین طبع: رستمپور چیزی اضافه تر از بقیه ندارد

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: 15 بازیکن در اردو داریم که سعی می کنیم از همه آنها در 2 بازی آینده استفاده کنیم.

شاهین طبع: رستمپور چیزی اضافه تر از بقیه ندارد

به گزارش "ورزش سه"، مهران شاهین طبع در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی بسکتبال پیش از دیدار با ژاپن اظهار داشت: امیدوارم 2 بازی خیلی خوب با ژاپن و استرالیا داشته باشیم. بازیکنان ما آماده هستند. تیم استرالیا که برای جام جهانی انتخاب شده و با ترکیب متفاوتی به ایران می آید. از سوی دیگر بازی فردا برای ژاپن خیلی مهم است.


وی درباره ترکیب نهایی تیم ملی عنوان کرد: ترکیب ما تقریبا مشخص است. الان 15 بازیکن در اردو داریم که سعی می کنیم از همه آنها در 2 بازی آینده استفاده کنیم. بعد از تمرین امروز ترکیب ما برای بازی فردا مشخص خواهد شد.


سرمربی تیم ملی بسکتبال در رابطه با ترکیب ژاپن هم گفت: ژاپن نسبت به بازی رفت ما 2 بازیکن را جابجا کرده است. آنها بازیکن آمریکایی خود را نتوانستند داشته باشند و چند غایب دیگر هم دارند. در کل تیم خوبی هستند و چند لژیونر هم دارند. ژاپنی ها در همه رشته ها ثبات خوبی دارند و تیم ما کارسختی دارد.


شاهین طبع درباره هدف تیم ملی بیان داشت: ما 2 بار به جام جهانی رفتیم و به نظرم افت و خیز زیادی داشتیم. دوره قبلی شاید فقط یکی، 2 بازی خوب داشتیم. اگر این اماواگرها کنار برود و ما بتوانیم قطعا صعود کنیم، انشاالله با ترکیب بهتری بتوانیم در جام جهانی حاضر شویم.


وی در پایان در خصوص اضافه شدن مایک رستمپور گفت: رستم پور هم بازیکن خوبی است؛ اما خیلی چیزی اضافه تر از بازیکنان داخلی ما ندارد. البته او می تواند به ما کمک کند و احتمال استفاده از او در بازی فردا هم هست.

دیدگاه‌ها