کد خبر : 1593086 | 01 اسفند 1397 ساعت 12:42 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

باید تدارکات خوبی برای جام جهانی داشته باشیم

طباطبایی:حدادی سرمایه بسکتبال است و برمی گردد

رییس فدراسیون بسکتبال گفت: امیدوارم علاقه مندان به بسکتبال دعوت ما را بپذیرند و فردا سالن را پر کنند.

طباطبایی:حدادی سرمایه بسکتبال است و برمی گردد

به گزارش "ورزش سه"، رامین طباطبایی، رییس فدراسیون بسکتبال در فاصله یک روز مانده تا شروع پنجره ششم انتخابی جام جهانی درباره وضعیت تیم ملی و اقدامات فدراسیون اظهار داشت: کادرفنی برای برنامه آماده سازی تیم 2 هفته فرصت داشت و مطابق با برنامه ریزی خودش پیش رفت. آخرین بازی های ماست و مسابقات حساسی مقابل استرالیا و ژاپن در پیش داریم. سعی کردیم استانداردهای فیبا را در سالن اجرا کنیم. سالن ما قدیمی است و نیاز به بازسازی داشت تا بتوانیم این استانداردها را رعایت کنیم. خوشبختانه ناظر فیبا هم دیروز طی بازدیدی که داشت، وضعیت سالن را تایید کرد.


وی درباره وضعیت تیم ملی عنوان کرد: ما از ابتدای سال تکلیف خودمان را می دانستیم و این باعث شد برنامه ریزی دقیق تری داشته باشیم. برای پنجره ششم 2 بازی تدارکاتی با اردن در نظر گرفتیم. خوشبختانه طی صحبتی که با کادرفنی داشتم، از این 2 بازی راضی بودند و هماهنگی خوبی انجام شده است. انشاالله برای جام جهانی بازی های بهتری را فراهم کنیم و ترجیح ما هم برگزاری این مسابقات در ایران است.


رییس فدراسیون بسکتبال درباره حضور هواداران در 2 بازی پیش رو تصریح کرد: رسانه ها و صداوسیما به ما دراین مدت کمک کردند تا اطلاع رسانی خوبی داشته باشیم. امیدوارم علاقه مندان به بسکتبال دعوت ما را بپذیرند و فردا سالن را پر کنند.


طباطبایی در پاسخ به این سوال "ورزش سه" مبنی بر اینکه برخی معتقدند در خصوص حواشی اخیر پیرامون دعوت نشدن و غیبت بازیکنانی مثل ارسلان کاظمی و حامد حدادی فدراسیون می توانست بهتر مدیریت کند، گفت: کار رییس فدراسیون این نیست و ما وظایف دیگری داریم. مسائل کلان به عهده ماست و من دخالتی در موضوع انتخاب بازیکنان که در حوزه کادرفنی است، نداشتم. ما به نظر کادرفنی احترام می گذاریم. با این حال باید این را در نظر داشته باشیم که الان شرایط مسابقات انتخابی تغییر کرده و هر 3 ماه یک بازی هایی برای تیم ملی هست. مسلما با این روش تغییرات بازیکنان بیشتر است. ممکن است برای هرپنجره ای بازیکنان خاصی دعوت شوند تا بتوانیم از تمامی سرمایه های خود استفاده کنیم. حامد حدادی بازیکن بسیار بزرگی است و همیشه برای او احترام خاصی قائلم. صددرصد در آینده و برای جام جهانی از بهترین ظرفیت های خود استفاده می کنیم.

دیدگاه‌ها