کد خبر : 1593137 | 01 اسفند 1397 ساعت 15:30 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

روسای هیات‌ها خواستار حضور معاون وزیر شدند؟

امیر خادم و جدی شدن جانشینی رسول در کشتی!

در حالی که امیررضا خادم مدتی قبل از عدم تمایل خود برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی سخن گفته بود، این روزها بار دیگر بحث ریاستش در این فدراسیون جدی شده است.

امیر خادم و جدی شدن جانشینی رسول در کشتی!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی استعفا کرد، از همان ابتدا نام امیررضا خادم به عنوان یکی از گزینه های جدی جانشینی او نام برده شد. برادر رییس مستعفی فدراسیون کشتی به زمزمه های خروجش از وزارت ورزش قوت بخشید، اما از عدم تمایل خود برای بازگشت به این فدراسیون بعد از بیش از یک دهه سخن گفت.


با اینکه همگان تصور می کردند پرونده حضور امیررضا خادم در انتخابات با این صحبت ها بسته شده، از چند روز قبل اخباری مبنی بر رایزنی او با روسای هیات های کشتی در جریان سفرهای استانی خود با عنوان معاون پارلمانی وزارت ورزش منتشر شد.


صبح امروز هم سمینار روسای هیات های استانی در تهران برگزار شد که از حاشیه این جلسه خبر رسید برخی برای جلسه مشترک با امیررضا خادم و درخواست از او برای حضور در انتخابات پیشنهاداتی ارائه کردند.


با این روند به نظر می رسد حضور امیرررضا خادم در انتخابات فدراسیون کشتی جدی شده و او می خواهد برای نشستن روی صندلی ریاست که تا چند ماه قبل در اختیار برادرش بود، وارد گود شود.


امیررضا خادم در آخرین مصاحبه خود با فارس هم به صورت مبهم به مسائل مطرح شده، پاسخ داده است: «آن طور که من متوجه شدم مثل اینکه روسای هیات ها تصمیم داشتند با من دیدار کنند، اما حقیقت این است که هرچند این دوستان بسیار لطف دارند و قطعا از سر خیرخواهی قصد دیدار را داشته‌اند، به نظر من هم هر فردی تمایل به حضور در انتخابات را دارد باید خودش پیشگام شود و شان مجمع را هم حفظ کند؛ از نظر بنده حضور هیچ فردی نمی‌تواند منتی سر کشتی باشد.به خصوص امثال من که عمری است اگر اعتبار و آبرویی داریم مرحمتی کشتی است ‌و باید با افتخار و بدون ایجاد هرگونه حاشیه ای صادقانه خدمت کنیم.»

دیدگاه‌ها