کد خبر : 1593142 | 01 اسفند 1397 ساعت 15:42 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

عبدلی سرمربی تیم ملی نوجوانان کاراته شد!

با تصمیم سرپرست فدراسیون کاراته، اکبرعبدلی بدون سرو صدا سرمربی تیم‌ملی نوجوانان پسران انتخاب شد!

عبدلی سرمربی تیم ملی نوجوانان کاراته شد!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، انتخابی تیم ملی پسران پایه در حالی امروز(چهارشنبه) در سالن تختی تهران در حال پیگیری است که مهران بهنام فر سرمربی تیم ملی جوانان و امید در سالن رقابت‌ها حضور دارد و مسابقات را از نزدیک تماشا می‌کند.

 

این رقابت‌ها در حالی پیگیری می‌شود که امروز بدون سرو صدا فدراسیون کاراته نام اکبر عبدلی را در بین نفرات حاضر در سالن منتشر کرد و از او به نام سرمربی تیم ملی نوجوانان یاد کرد! ضمن اینکه پیش از این برخی نفرات نزدیک به بدنه فدراسیون کاراته از حسن روحانی به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان نام می‌بردند و گویا شنیده‌ شده طی یکی دو روز گذشته روحانی با حضور در فدراسیون کاراته به سراغ سرپرست فدراسیون رفته، اما به توافق نهایی نرسیده‌اند، اینکه در جلسه روحانی با سرپرست فدراسیون چه اتفاقی رخ داده و چه صحبت‌هایی مطرح شده هنوز کسی مطلع نیست، البته برای مطلع شدن از واقعیت با حسن روحانی چندین بار تماس گرفتیم اما او حاضر به پاسخگویی نبود. 

 

انتخابی تیم‌های ملی پایه امروز(چهارشنبه) در سالن تختی در حال برگزاری است و نفرات برتر به اردوی تیم ملی جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب خواهند شد.

دیدگاه‌ها