کد خبر : 1593144 | 01 اسفند 1397 ساعت 15:54 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

با آمار استثنایی در جام ملتهای آسیا

پسرجادویی مردسال فوتبال قطر شد (عکس)

اکرم عفیف ضمن تشکر ازاستاد دوحه اظهارداشت جایزه های فردی نتیجه بازی گروهی است.

پسرجادویی مردسال فوتبال قطر شد (عکس)

 به گزارش "ورزش سه"، اکرم عفیف  مهاجم سرشناس باشگاه السد قطر عملکرد بسیارمتفاوتی دراین سالی که گذشت به نمایش گذاشت . وی از ماه ژانویه که ازباشگاه ویارئال اسپانیا به السد قطرمنتقل شد بازی های بسیار خوبی راهم در السد و هم در تیم ملی قطرارائه داد و درنظر سنجی که درسایت استاد الدوحه انجام شد به عنوان بهترین بازیکن سال قطر انتخاب شد.این برای ششمین مرتبه ای است که این سایت دست به چنین اقدامی زده است .


این جایزه در در روز سه شنبه به این بازیکن شایسته قطری اهدا شد .


اکرم عفیف پس ازدریافت این جایزه در گفتگویی با سایت استاد الدوحه شرکت کرد که به شرح زیر است.


وی در ابتدا درجواب این که این جایزه چه ارزشی برای تو دارد گفت:« دردرجه اول می خواهم ازاستاد الدوحه به خاطر اهدای این جایزه تشکر کنم که این باربه من اختصاص پیدا کرده و خوب می دانم که بازیکنان بزرگی پیش از من این جایزه را به دست آورده اند.»

 

1383772


وی درادامه افزود:« من می دانم پیش ازمن یوسف ابراهیم ، حسن الحیدوس، مشعل عبدالله ومعزعلی و... به این عنوان دست پیدا کردند.  من هم به رغم قهرمانی دراین سال جوایز فردی بسیاری به دست آوردم ولی جوایز فردی نتیجه کارهای گروهی، هم درتیم ملی وهم درباشگاه السد است .»


وی همچنین  ادامه داد:« ما درجام ملت های آسیا توانستیم نتایج بسیار خوبی را به دست بیاوریم . مهم ترین موضوع برای ما در وهله اول خوشحالی مردم قطراست  و خدا را شکر می کنم که توانستیم برای اولین بار موفق شویم قطررا به مقام قهرمانی جام ملت های آسیا برسانیم. من معتقدم اگر تلاش گروهی نباشد هیچ آمار فردی به وجود نخواهد آمد.  اگر هم آمار خوبی به دست آوردم به خاطر از خود گذشتگی و هماهنگی بازیکنان دیگر است .»


اکرم عفیف در را ه قهرمانی قطر در جام ملت ها  10 پاس گل را به هم بازی هایش داد.وی در خصوص آمار بسیار درخشانش در پاس های گل نیز اظهار داشت: « در واقع اقرارمی کنم که وقتی آمار خودم را درسایت استاد الدوحه قطر دیدم بسیار تعجب کردم. واقعا برای ثبت چنین آماری بسیارخوشحالم ولی این را هم بگویم که این آمار فقط مختص اکرم عفیف نیست بلکه آمار تیم ملی قطراست و اعتقاد دارم این راهی که ما در آن قرار گرفته ایم از مدت ها قبل بنا شده است، مختص به پیشرفت و تمدن فوتبال قطر است و در نهایت سبب افزایش سطح فوتبال  کشورمان است .»

 

1383773


عفیف درپایان با اشاره به 30 گل به ثمر رسانده درسال 2018 خاطر نشان کرد: « بار دیگراز سایت استاد الدوحه  تشکرمی کنم که من را برای اولین بار به عنوان  بهترین بازیکن تیم ملی قطر انتخاب  کرد. خدا را شاکرم که بیشترین تعداد گل را هم در سال 2018 همراه با تیم ملی و باشگاه السد به ثمر رساندم. می دانم این آمار خوب در روند انتخاب شدن من بسیار تاثیر گذار بود.


 درهمین جا این جایزه را به باشگاه السد و هم بازی ها و مربیانم و همه هواداران قطری مخصوصا طرفداران السد تقدیم می کنم .»

دیدگاه‌ها