کد خبر : 1593154 | 01 اسفند 1397 ساعت 16:12 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

در ملاقات سلطانی‌فر با آسمان‌خراش‌ها چه گذشت؟

از بسکتبالیست شدن وزیر تا وعده پاداش به بازیکنان

حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی بسکتبال با حاشیه های جالبی همراه بود.

به گزارش "ورزش سه"، مسعود سلطانی‌فر ظهر امروز در تمرین تیم ملی بسکتبال حاضر و در همان ابتدا با استقبال سرمربی و بازیکنان تیم ملی مواجه شد.


در ادامه وزیر ورزش در جمع بازیکنان حاضر شد و به صحبت های شاهین طبع و آرن داوودی به عنوان کاپیتان گوش داد. سرمربی تیم ملی شرایط شاگردانش را خوب توصیف کرد و در ادامه آرن داوودی درخواستی را از وزیر داشت.


کاپیتان تیم ملی ضمن تشکر از سلطانی فر، گفت: بازیکنان تمام توان خود را برای موفقیت تیم ملی می گذارند. ما فقط انتظار داریم شما هم پاداش ویژه ای برای صعود به جام جهانی در نظر بگیرید.


سلطانی فر بعد از اتمام صحبت های سرمربی و کاپیتان تیم ملی چند دقیقه ای صحبت کرد و گفت: متاسفانه به شکل ناباورانه ای در بازی های آسیایی ما مدال طلا را از دست دادیم. عیبی ندارد چون ورزش برد و باخت دارد. فکر می کنم بعد از والیبال که در سطح جهان موفقیت هایی کسب کرده، حالا نوبت بسکتبال است که از آسیا فراتر برود و در جام جهانی بتواند موفقیتی را کسب کند. امیدوارم در این 2 بازی پیش رو هم موفق باشید و بتوانید صعود خود را قطعی کنید. ما هم سعی می کنیم پاداشی را برای شما در نظر بگیریم.


در پایان هم پیراهن تیم ملی بسکتبال با نام سلطانی فر از سوی آرن داوودی به وزیر ورزش اهدا شد. سلطانی فر هم بعد از گرفتن این پیراهن به شوخی گفت: باید این پیراهن را بپوشم و بسکتبال بازی کنم.

 

1383787

 

1383789

 

1383790

دیدگاه‌ها