کد خبر : 1593157 | 01 اسفند 1397 ساعت 16:16 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر در وضعیت مصدومیت قهرمان وزنه برداری

عمل جراحی سهراب مرادی کنسل شد؟

با وجود اعلام قطعی نیاز سهراب مرادی به عمل جراحی، حالا ممکن است نظر پزشکان در این خصوص تغییر کند.

عمل جراحی سهراب مرادی کنسل شد؟

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که بعد از مصدومیت ناگهانی سهراب مرادی از ناحیه کمر، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد با معاینات دقیقی که انجام شده، این قهرمان وزنه برداری باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.


در شرایطی که مسابقات مهمی برای کسب سهمیه المپیک در پیش است، بارها این سوال مطرح شد که امکان درمان مصدومیت سهراب مرادی بدون عمل جراحی نیست که مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی جوابشان به این سوال منفی بود.


حالا بعد از گذشت چند روز و در حالی که همه منتظر اعلام زمان عمل جراحی سهراب مرادی بودند، خبرهایی به گوش می رسد که شاید جراحی منتفی شود.


در همین راستا ابتدا با رییس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری تماس گرفتیم. باقری ترجیح داد پاسخگویی در این زمینه را به رییس فدراسیون پزشکی بسپارد و خودش با اعلام اینکه علائم مصدومیت سهراب مرادی تغییر کرده، صحبتی درباره عمل جراحی این وزنه بردار انجام نداد.


سپس با نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی که در ایران هم نیست، تماس گرفتیم. او در این باره به "ورزش سه" گفت: فعلا با مسئولان فدراسیون وزنه برداری تصمیم گرفتیم تا زمانی که وضعیت سهراب به صورت دقیق مشخص نشود، صحبتی در این باره نکنیم. معاینات جدیدی صورت گرفته و ممکن است مصدومیت مرادی بدون نیاز به جراحی قابل درمان باشد. در روزهای آینده تصمیم نهایی را در این مورد اعلام می کنیم.


این اتفاقات در حالی رخ می دهد که کمتر از 10 روز دیگر جام بین المللی فجر به میزبانی تهران به عنوان یکی از مراحل گزینشی المپیک برگزار خواهد شد و نزدیک به 2 ماه دیگر هم مسابقات قهرمانی آسیا در پیش است.

دیدگاه‌ها