کد خبر : 1593186 | 01 اسفند 1397 ساعت 18:10 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

این رسمش نیست؛

مازیار زارع: ممی را می‌بینم سیستمم به هم می‌ریزد !

مازیار زارع مربی تیم فوتبال ملوان بندانزلی از شرایط این روزهای ملوان گلایه دارد.

مازیار زارع: ممی را می‌بینم سیستمم به هم می‌ریزد !

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی این روزها شرایط خوبی از لحاظ نتیجه گیری دارد و توانسته 4 امتیاز در دو دیدار اخیر برابر سرخپوشان پاکدشت و گل گهر سیرجان که از مدعیان لیگ یک به شمار می روند، کسب کند، اما مشکلات مالی این تیم همچنان پابرجاست.


مازیار زارع که مدتی است پس از جدایی پورغلامی به تیم بازگشته با گلایه از شرایط مالی تیم می گوید از محمد احمدزاده خجالت می کشد. زارع حرف هایش را اینگونه ادامه می دهد: « به خدا آقا ممی گناه دارد. من اصلا اهل چاپلوسی نیستم و نیازی هم ندارم. شما هم من را می شناسید. اصلا من آقا ممی را می بینم، سیستمم به هم می ریزد. واقعا دلم می سوزد. کار آقای ممی (محمد احمدزاده) که تمام می شود باید برود ماشینش را روشن کرد و یزد و اصفهان برود و بارش را خالی کند و برگردد. اینطوری که نمی شود. او هم کار و زندگی دارد. من به او هم گفتم که شما آمده اید مشکل ملوان را حل کنید ولی به مشکلاتتان اضافه شده است. جالب این است که این چیزها را می بینند و به هیچ کس برنمی خورد. ما از مسئولین انتظار داریم. یا قول ندهند یا سر قولشان بمانند. این رسمش نیست.»


محمد احمدزاده این روزها علاوه بر اینکه سرمربیگری ملوان را در اختیار دارد، راننده ماشین سنگین هم هست و برای گذراندن امور زندگی کار می کند !


ملوان در پایان هفته بیست و دوم رقابت ها با 22 امتیاز رتبه دهم را در اختیار دارد.

دیدگاه‌ها