کد خبر : 1593240 | 01 اسفند 1397 ساعت 20:43 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار: پسرم جا پای من نمی‌گذارد!

سرمربی پارس جنوبی جم می‌گوید با اشتباهاتی که انجام دادند، استقلال به دو گل رسیده است.

تارتار: پسرم جا پای من نمی‌گذارد!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار پس از شکست تیمش برابر استقلال اظهار کرد: بازی دو نیمه متفاوت داشت؛ در نیمه اول استقلال با توجه به باخت هفته قبل، واقعا خیلی با انگیزه کار کرد و زود به گل رسید.

 

او درباره گل‌هایی که دریافت کردند، گفت: گل اول اشتباه ما بود و خودمان وارد دروازه کردیم؛ گل دوم استقلال نیز یک کار ایستگاهی ترکیبی بود که مجددا ما اشتباه کردیم؛ فکر نمی‌کردیم این اتفاق بیافتد.

سرمربی پارس جنوبی عنوان کرد: در نیمه دوم بهتر کار کردیم و بچه‌های ما تلاش کردند ولی از آن طرف استقلال هم در ضد حملات یکی، دو موقعیت به دست آورد و ما بد عمل کردیم و از طرفی، رحمان احمدی نمایش خوبی داشت که از او تشکر می‌کنم.

 

تارتار یادآور شد: باید از هوادارانمان که شب گذشته از جم به تهران آمدند، تشکر کنم؛ شرمنده تماشاگران پارس جنوبی شدیم که نتوانستیم آنها را خوشحال به خانه‌هایشان بازگردانیم؛ به تیم، کادر فنی، بازیکنان و تماشاگران استقلال که برد شیرینی به دست آوردند، تبریک می‌گویم.

او با بیان اینکه برای پسرم مصدومیتی به وجود آمده است، اظهار کرد: امیدوار هستیم زودتر بهبود پیدا کند و به تیم بازگردد؛ فکر نمی‌کنم او جا پای من بگذارد.

دیدگاه‌ها