کد خبر : 1593393 | 02 اسفند 1397 ساعت 14:45 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ دراگون بوت بانوان

سکان تهران قهرمان شد

در پایان مرحله برگشت اولین دوره لیگ دراگون بوت به میزبانی کمپ قایقرانی دهکده گردشگری بندر بوشهر تیم سکان جوان تهران قهرمان شد.

سکان تهران قهرمان شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، دور پایانی لیگ برتر دراگون بوت بانوان کشور با حضور 14 تیم از چهارشنبه 1 اسفند ماه به میزبانی کمپ قایقرانی دهکده گردشگری بندر بوشهر برگزار شد.

این رقابت ها در دو مسافت ۵۰۰ متر و ۲۰۰ متر برگزار شد تا قهرمان اولین دوره لیگ دراگون بوت بانوان مشخص شود.

 

در مسافت ۵۰۰ متر سکان جوان تهران در جایگاه نخست قرار گرفت، تیم لاهیجان دوم شد و آوش نیلگون خلیج فارس سوم شد.

 

در مسافت ۲۰۰ متر نیز سکان جوان تهران اول، تیم های آوش و ملوان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

 

بدین ترتیب تیم باشگاه سکان جوان تهران با مجموع ۵۰ امتیاز از دور رفت و برگشت قهرمان اولین دوره لیگ برتر دراگون بوت کشور شدند و سهمیه حضور در مسابقات جهانی 2019 تایلند را در بخش بانوان به دست آوردند. باشگاه های آوش هرمزگان با ۴۵ امتیاز، ملوان بندر انزلی با ۳۹ امتیاز، هیات لاهیجان با ۳۶ امتیاز، مشعل دریای بوشهر با ۲۷ امتیاز، آینده سازان تهران با ۲۳ امتیاز، آذرخش هرمزگان با ۱۳ امتیاز، ایران خودرو کردستان با ۱۲ امتیاز، دولاب بوشهر با ۱۰ امتیاز و شهرداری ساوه با ۶ امتیاز نیز به ترتیب در جایگاه های دوم تا دهم جدول رده بندی این رقابت ها قرار گرفتند.

 

در رقابت های کاپ کشوری رده سنی بالای 40 سال نیز تیم سکان تهران در جایگاه نخست قرار گرفت و مجوز حضور در رده مستر مسابقات جهانی را کسب کرد، پس از آن تیم های آوش نیلگون خلیج فارس و هیات قایقرانی بوشهر دوم و سوم شدند.

 

به این ترتیب اولین دوره لیگ دراگون بوت بانوان با قهرمانی تیم سکان به پایان رسید.

 

این رقابت ها فردا صبح 3 اسفند ماه با برگزاری مسابقات دور پایانی لیگ آقایان در مسافت 500 متر و 200 متر ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها