کد خبر : 1593416 | 02 اسفند 1397 ساعت 17:09 | 70.7K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ چیز بدی درباره اللهیار نگفتم

سیانکی: منتظری پذیرفت سوء تفاهم شده

محمد سیانکی با اشاره به این که مردم در این سال ها همیشه ولی نعمت من بوده اند گفت که انتظارهیچ گونه عذر خواهی از هیچ کسی ندارم و سعی نکنید من را هیچ وقت رو به روی مردم قرار ندهید .

سیانکی: منتظری پذیرفت سوء تفاهم شده

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات لیگ برتر دو تیم  فوتبال استقلال  تهران و پارس جنوبی جم  به دیدارهم رفتند که در این دیدار آبی پوشان موفق شدند با دوگلی که روی حرکات آیاندا پاتوسی مهاجم تازه به خدمت گرفته اشان انجام شد به برتری برسند .


 ازنکات حاشیه ای این مسابقه اعتراضات شدید بازیکنان و مدیررسانه ای و همچنین سرمربی استقلال به گزارشگر این بازی محمد سیانکی بود که به ادعای اعضای تیم استقلال سیانکی درچند صحنه قصد تخریب  بازیکنان و  تشویش هواداران را داشته است .


درهمین ارتباط محمد سیانکی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ورزش سه اظهار داشت:«  متاسفانه بعضی از افراد بدون توجه به تقوا ، انسانیت و صرفا برای جذب مخاطب یا همان فالوور درشبکه های مجازی هر چه دلشان می خواهد از زبان من گزارشگرعنوان می کنند.»


وی ادامه داد:« شما مطمئن باشید من اگر حرفی را به اشتباه بزنم یا جمله ای را بگویم که خلاف واقع باشد بدون هیچ ابائی ازمحضر مبارک مردم خوبمان عذر خواهی می کنم . اما در بازی دیروز متاسفانه حرف های من را تحریف کردند و برداشت اشتباهشان را  در عین بی انصافی به بازیکنان القا می کنند .»


 یکی از کسانی که بعد ازپایان دیدارنسبت به گزارش سیانکی واکنش نشان داد پژمان منتظری بود.


 سیانکی درهمین خصوص گفت:« من شخصا شب گذشته با پژمان منتظری صحبت کردم و انصافا خیلی متواضعانه پذیرفت که آنچه که به او منتقل شده حقیقت نداشته است. »
  سیانکی همچنین گفت:« بر خلاف آن چه عنوان شده است به هیچ وجه به دنبال عذر خواهی ازکسی نیستم و نبوده ام  اما  انتظاردارم جملات را از زبان افراد درست منتقل کنند .

 

چرا که درهفته گذشته دردیدار الکلاسیکو در باره سولاری هم همین موضوع تکرارشده است درحالی که آن چه که به من نسبت داده شد درشان و شخصیت من نبود .


امروز طوری شده است که باید به خاطر حرفی که نزده اید  توضیح بدهید.من از کسانی که برای دیده شدن متوسل به هر کاری می شوند خواهش می کنم با شخصیت افراد بازی نکنید. »


وی در ادامه بیان کرد:«  خوشبختانه هواداران فوتبال و تماشاگران ما آن قدر شعور و منطق  دارند که خودشان بهتر ازهر کسی تشخیص می دهند که چه کسی چه حرفی می زند و اگر هم بعضا به این افراد می پردازند صرفا به این خاطر است که شخصیت آن ها را بهتر بشناسند و الا هیچ  کسی مهر تاییدی بر این  گونه رفتارنمی زند.»  


سیانکی  در خصوص صیاد منش گفته بود " بازیکنانی مثل صیادمنش در فوتبال ما زیاد بودند که متاسفانه راه فوتبالی خود را به درستی انتخاب نکردند و فوتبالشان زود به پایان رسید".


وی در ارتباط با همین جمله اظهار داشت:« اگر کسی واقعا فوتبالی باشد متوجه خواهد شد منظورمن  بوده است .چرا که بودند استعدادهای نابی که در این سن وسال با رفتن به حاشیه ها نابود شدند و صحبت من فقط از روی دلسوزی برای این جوان خوب و محجوب استقلال بوده است.»


سیانکی با اشاره به این که مردم همیشه مورد احترام وی بوده اند گفت:«  فراموش نکنید من اگربه این جایگاه رسیده ام و اگر امروزموقعیتی به عنوان یک گزارشگر پیدا کرده ام مدیون  تمام تماشاگران و هواداران هستم و بدون هیچ اغراقی هر چه بگویند به دیده منت می پذیرم .»


 من باز هم از پژمان منتظری ممنونم که حرف های من را گوش داد و  پذیرفت که تنها یک سوء تفاهمی ایجادشده است چراکه  من دیشب هم به اوگفتم هرچه خویشتن داری کنید وبه داور پرخاشی نکنید بازیکنان جوان هم  یاد می گیرند. او وقتی می پذیرد  نشانه شخصیت و ظرفیت بالای این بازیکن  است و گرنه هیچ کسی شکی در اخلاق منتظری در تمام این سال ها ندارد.»


وی در خاتمه در خصوص این سوال که آیا این مسائل باعث خواهد شد که مسئولان صدا و سیما از شما بخواهند در  گزارش های بعدی بیشترمراعات کنید خاطر نشان کرد:« خوشبختانه مدیران صدا وسیما با اشراف کاملی که دارند و با توجه به شناختی که ازمن در این سال ها پیدا کرده اند تحت تاثیر این شیطنت ها قرار نمی گیرند و این افراد باعث نخواهند شد محمد سیانکی در  گزارش بخواهد حقایق را سانسور کند .


 اما باورکنید  همیشه معتقدم اگر پیشرفتی هم درکارخود داشته ام فقط به خاطر توجه و محبت مردم بوده است و مردم بدانند هر نظری را که داشته باشند را با  افتخارمی پذیرم و هیچ گاه در صدد جواب دادن بر نخواهم آمد.»

دیدگاه‌ها