کد خبر : 1593570 | 03 اسفند 1397 ساعت 14:15 | 36.9K بازدید | 0 دیدگاه

انتقال ادن هازارد به رئال منتفی شد؟

با محرومیت چلسی از دو پنجره نقل و انتقالات حالا کار انتقال ادن هازارد به رئال مادرید نیز با دشواری های زیادی مواجه خواهد شد.

انتقال ادن هازارد به رئال منتفی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش اعلام شد که باشگاه چلسی به دلیل نقض قوانین جذب بازیکنان زیر 18 سال، از دو پنجره نقل و انتقالاتی آینده محروم خواهد بود. به این ترتیب چلسی نمی تواند تابستان 2019 و زمستان 2020 بازیکنی را به خدمت بگیرد و باید تا تابستان 2020 صبر کند. شوک بزرگ به آبی های لندن که در صدد تقویت خود در بازار نقل و انتقالات تابستانی بودند.

اوضاع بد چلسی در فصل جاری زیر نظر ساری که ممکن است به از دست رفتن سهمیه لیگ قهرمانان منجر شود، حال با خبر محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی همراه شده و شرایط در این باشگاه تیره تر از گذشته به نظر می رسد.

 

 

1384265

 

 

این محرومیت به ضرر باشگاه رئال مادرید نیز تمام خواهد شد. در حالی که بسیاری معتقد بودند تابستان آتی ادن هازارد چلسی را ترک و به رئال منتقل خواهد شد؛ اکنون و با این محرومیت، احتمال اینکه باشگاه چلسی اجازه جدایی به هازارد بدهد، بسیار اندک خواهد شد. حتی ممکن است خود بازیکن برای نشان دان وفاداری خود به چلسی از جدایی منصرف شود و قید یکی از آرزوهای مهم فوتبالی خود، یعنی پیوستن به رئال را بزند.

 

همچنین متئو کوواچیچ که به صورت قرضی از رئال برای چلسی بازی می کند نیز باید به رئال برگردد. او تمایل داشت به صورت دائمی به چلسی منتقل شود اما حالا مجبور است بار دیگر به باشگاه سابق خود برگردد.

دیدگاه‌ها