کد خبر : 1593571 | 03 اسفند 1397 ساعت 14:28 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

علی منصور به دنبال چهارمین برد

مثلث استقلالی ذوب‌آهن در اندیشه شکست آبی‌ها

علیرضا منصوریان، محمد خرمگاه و میلاد فخرالدینی سه عضو تیم ذوب‌آهن هستند که سابقه فعالیت در استقلال را دارند و این هفته نبردی خاص با تیم سابقشان برگزار می‌کنند.

مثلث استقلالی ذوب‌آهن در اندیشه شکست آبی‌ها

به گزارش "ورزش سه" روز موعود برای علیرضا منصوریان و دست راستش یعنی محمد خرمگاه رسید. دیدار با استقلال تهران در ورزشگاه آزادی که خاطرات تلخ و شیرینی را برای آن‌ها مرور می‌کند. کاپیتان و اسطوره آبی پوشان با شکست السد و صعود به لیگ قهرمانان آسیا و کسب نایب قهرمانی لیگ شانزدهم با عشق بچگی‌اش یعنی استقلال شروع کرد و با شروع ضعیف در لیگ هفدهم و کسب تساوی برابر ذوب‌آهن با هدایت امیر قلعه‌نویی و گذراندن طولانی ترین کنفرانس مطبوعاتی تاریخ با سکوهای آزادی به عنوان سرمربی خداحافظی کرد. 


اما حالا قضا و قدر طوری شده که شماره 10 خاطره انگیز استقلالی‌ها در کنار مدافع سابق این تیم یعنی محمد خرمگاه همراه با ذوب‌آهن برابر تیم محبوبشان در آزادی قرار می‌گیرند. با مرور کارنامه منصوریان همراه با نفت تهران برابر استقلال به نکات مثبت و مهمی می‌رسیم. او در لیگ چهاردهم و اولین سال مربیگری خود با نفت، در دو مسابقه رفت و برگشت شاگردان امیر قلعه نویی را شکست داد و فصل درخشانی را پشت سر گذاشت. در لیگ پانزدهم او باز هم همراه با نفت دو دیدار رفت و برگشت را برابر استقلال اینبار با هدایت پرویز مظلومی گذراند و صاحب یک برد و یک شکست شد تا منصوریان از چهار دیدار، سه برد برابر آبی پوشان به دست آورده باشد. 


حالا او برای اولین مرتبه برابر جانشین خودش یعنی وینفرد شفر قرار می‌گیرد و به دنبال این است روند خوبش را ادامه دهد. به خصوص در این زمان که ذوبی‌ها با دو برد آسیایی و صعود به مرحله گروهی از روحیه و آمادگی خوبی برخوردار هستند و بی شک برای شکست استقلال و بازگشت به لیگ هجدهم پا به میدان می‌گذارند.


هم‌چنین دفاع راست ذوب‌آهن که در اختیار میلاد فخرالدینی است نیز سابقه بازی در استقلال را دارد. این بازیکن توسط منصوریان از جمع آبی پوشان کنار گذاشته شد و حالا تحت هدایت همین فرد برابر تیم سابقش قرار می‌گیرد. او در این چند فصل اخیر نمایش بسیار خوبی برابر این تیم از خود ارائه داده و حالا یکی از مهره‌های قابل اتکا کادر فنی برای استفاده از نقطه ضعف استقلالی‌ها در سمت چپ زمین خواهد بود.

دیدگاه‌ها