کد خبر : 1593572 | 03 اسفند 1397 ساعت 14:34 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجری - فرکی؛ تقابل رفقای قدیمی (عکس)

رضا مهاجری و حسین فرکی شب گذشته در محل اقامت تیم ماشین سازی با یکدیگر دیدار کردند و برخورد بسیار صمیمانه ای با یکدیگر داشتند.

به گزارش ورزش سه تیم پیکان و ماشین سازی امروز درحالی به مصاف هم خواهند رفت که سرمربی آن دو تیم رفاقتی دیرینه و زیادی با یکدیگر دارند. رضا مهاجری و حسین فرکی که امروز در یک رقابت جانانه باید به مصاف هم بروند و به 3 امتیاز این مسابقه نیز نیار مبرمی دارند. از سال های گذشته ارتباط بسیار خوبی با هم داشتند و حالا جزء بهترین مربیان داخلی فوتبال ایران به شمار می روند. حسین فرکی پس از دو قهرمانی با فولاد و سپاهان حالا بعد از یک سال و نیم دوری به تیم پیکان آمده تا روز های خوبش در فوتبال ایران را تکرار کند. رضا مهاجری نیز پس از 3 فصل قابل قبول با تیم پدیده اکنون در تیم ماشین سازی نتایج خوبی را برای سبز پوشان تبریز رقم زده است. 

 

روز گذشته در شرایطی که صحبت های حسین فرکی به پایان رسیده بود رضا مهاجری به سمت اتاق کنفرانس خبری رفت تا علاوه بر صحبت در میان خبرنگاران با دوست قدیمی اش حسین فرکی دیدار کند. این دو برخورد بسیار صمیمانه ای با یکدیگر داشتند و برای چند دقیقه در حضور خبرنگاران با یکدیگر به صحبت پرداختند و از خاطره های قدیمی گفتند.

 

1384268

 

همچنین هردو ابراز امیدواری کردند که دیدار تیم های پیکان و  ماشین سازی در مقابل هم یک بازی تماشاگر پسند باشد چرا که علیرغم نیاز مبرم به 3 امتیاز این بازی هیچ کدام از مربیان تمایلی به بازی ضد فوتبال ندارند.

 

همچنین از طرف دیگر یک امتیاز به درد هیچ کدام از دو تیم نمی خورد و این دو مربی که دیدار صمیمانه ای با یکدیگر داشتند حالا جنگ بزرگی برای کسب 3 امتیاز خواهند داشت. در میان تمام شوخی ها و خنده ها که روز گذشته بین حسین فرکی و رضا مهاجری انجام شد این تصویر نشان می دهد که هردو چه میزان از دیدن دیگری خوشحال هستند و امروز هم احتمالا پیش از مسابقه با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

دیدگاه‌ها