کد خبر : 1593655 | 03 اسفند 1397 ساعت 18:15 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

جذاب تر از بازی استقلال- ذوب آهن

شفر- منصوریان؛ جنگ جذاب لب خط!

سرمربی سابق و فعلی استقلال روز یکشنبه رقابت جذابی با هم خواهند داشتند، جدالی شاید جذاب تر از بازی استقلال و ذوب آهن که نتیجه آن برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

شفر- منصوریان؛ جنگ جذاب لب خط!

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر فصل قبل در شرایطی هدایت استقلال را برعهده گرفت که منصوریان نتوانست خواسته هواداران و مدیران  این باشگاه را برآورده کند، او توانست استقلال را از قعر جدول جدا کند و به مقام سوم برساند، این تیم را قهرمان جام حذفی کرد و در لیگ قهرمانان آسیا هم تیمش را به جمع 8 تیم پایانی رساند.


البته منصوریان هم در طول یک فصل و 7 هفته ای که در استقلال بود نتایج بدی نگرفت، تیمش را در لیگ شانزدهم نایب قهرمان کرد و موفق شد پرسپولیس را در اوج قدرت خود شکست بدهد اما شاید آنچه باعث شد او مجبور شود از سمت خود استعفا کند، یکی شکست 6 بر صفر برابر العین بود و دیگری شروع بد در دو فصلی بود که در این تیم حضور داشت.

 

1384372

 


منصوریان بعد از جدایی از استقلال تقریبا یک فصل بیرون از فضای فوتبال بود و بعد از نتایج ضعیف امید نمازی در نهایت با پذیرفتن هدایت ذوب آهن برگشت تا توانایی های خود را یک بار دیگر نشان بدهد.
در این بین بی تردید روز یکشنبه برای منصوریان یک روز خاص خواهد بود، روزی که او باید برابر تیم محبوبش قرار بگیرد که برای حضور روی نیمکت آن سال ها صبر کرده بود اما در نهایت به تلخ ترین شکل ممکن از این تیم کنار رفت تا بازی روز یکشنبه به نوعی فرصتی باشد برای اثبات توانایی هایش برابر وینفرد شفر که این روزها از محبوبیت زیادی بین هواداران استقلال برخوردار است.

 

1381971

 


منصوریان برنده جنگ آمارها
منصوریان به عنوان سرمربی تا حالا 5 بار برابر استقلال قرار گرفته است که هر 5 بازی به عنوان سرمربی نفت تهران بوده است و در این بین موفق شده آمار خوبی را از خود به جای بگذارد.
منصوریان در لیگ چهاردهم و زمان سرمربیگری امیرقلعه نویی در استقلال موفق شد در دو بازی رفت و برگشت با نتایج دو بر صفر و یک بر صفر آبی ها را شکست بدهد.

 

1384371

 


او در لیگ پانزدهم و در زمان سرمربیگری پرویز مظلومی در بازی رفت با نتیجه 2 بر یک شکست خورد اما در بازی برگشت با نتیجه یک بر صفر آبی ها را شکست داد. در این سال یک بار هم دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که بازی در وقت اضافه و قانونی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید اما در ضربات پنالتی استقلال موفق شد حریف خود را شکست بدهد.
آمار حکایت از برتری منصوریان برابر استقلال دارد اما نباید فراموش کرد روز یکشنبه وینفرد شفر روی نیمکت استقلال می نشیند، مربی که منصوریان برای اولین بار باید روبروی او قرار بگیرد و انگیزه زیادی دارد تیمش را به جمع مدعی های فتح لیگ برتر اضافه کند.

 

1382404

 


جنگ جذاب لب خط
 زمانی که منصوریان سرمربی استقلال بود شاید ماندگار ترین صحنه هایی که از خود به جای گذاشت در کنار نتیجه گیری اش اکت های او در کنار زمین بود که سوژه دائمی عکاس ها بود، از حرکاتش با دست تا شادی های بعد از پیروزی اش که سمت هواداران می رفت و با پرچم آبی شادی می کرد.
اما شفر با وجود سن و سالی که دارد حتی از منصوریان هم اکتیوتر است، او 90 دقیقه در کنار خط سوت و فریاد می زند، گاهی سر داور چهارم و حتی نیمکت حریف فریاد می زنند و به این شکل سعی می کند به بازیکنانش در زمین انرژی مثبت بدهد.

 

1382441


 
با این شرایط اغراق نیست اگر بگوییم بازی روز یکشنبه استقلال برابر ذوب آهن یک جنگ تمام عیار بین نیمکت دو تیم است، جایی که احتمالا داور چهارم سخت ترین کار ممکن را برای آرام کردن نیمکت دو تیم خواهد داشت.

 

1384370

دیدگاه‌ها