کد خبر : 1593756 | 04 اسفند 1397 ساعت 10:50 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق تلخی که برای پورموسوی تکرار نمی‌شود

سیروس پورموسوی، سرمربی تیم ملی جوانان در حال ارزیابی 139 بازیکن در اردوی تدارکاتی این تیم در شوش است. 139 بازیکن که در سه مرحله دو روزه توسط این مربی و هادی عقیلی ارزیابی می شوند.

اتفاق تلخی که برای پورموسوی تکرار نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، اگر چه کادر فنی تیم ملی جوانان هنوز تکمیل نشده اما کورش بختیاری زاده مربی دروازه بان ها هم در اردوی تیم حضور دارد تا دروازه بانان را ارزیابی کند. تیم ملی جوانان در آخرین حضور در مسابقات بین المللی در اردن و در حالی که با کشور میزبان، سوریه و فلسطین همگروه بود با وجود ارایه بازی های خوب زیر نظر فرهاد پورغلامی نتوانست راهی جام ملت های آسیا شود و به همین بهانه شانس صعود به جام جهانی زیر 20 سال در سال 2019 را از دست داد. اما تیم ملی جوانان زمانی به فرهاد پورغلامی سپرده شد که زمان زیادی به آغاز بازی ها نمانده بود و این مربی مجبور شد به بازیکنانی که از سوی استعدادیاب ها انتخاب شده بودند اعتماد کند و از سویی میزبانی بازی ها از ایران گرفته شد و به اردن داده شد.

 

به نظر می رسد اما اتفاق تلخی که برای تیم پورغلامی رخ داد برای تیم پورموسوی تکرار نخواهد شد. این مربی تا شروع بازیهای مقدماتی جام ملت ها که شهریور ماه آینده خواهد بود به اندازه کافی زمان دارد و از سویی با یک برنامه ریزی درست شخصا در حال ارزیابی بازیکنانی است که از سوی استعدادیاب ها گزینش شده اند. 120 بازیکن در اردوی قبلی و 139 بازیکن در اردوی جدید در حال تست شدن هستند و برخی از این بازیکنان البته توسط سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب شده اند به این خاطر که پورموسوی در هفته های اخیر بازی های متعددی از لیگ برتر جوانان کشور و تهران را به تماشا نشسته است و یکی از مربیان حاضر در مسابقات دانش آموزی زیر 18 سال در بندرعباس بود.

 

سیروس پورموسوی که در انتظار تکمیل کادر فنی خود از سوی فدراسیون فوتبال است تاکید کرده که بازی های مقدماتی با میزبانی ایران برگزار شود و فدراسیون فوتبال هم در این زمینه به او قول همکاری داده است. جالب است بدانید چون تیم ملی جوانان درحال ارزیابی استعدادها است فدراسیون فوتبال برای صرفه جویی اقتصادی فعلا اجازه حضور دو مربی در کادر فنی تیم ملی جوانان را داده است و با گزینش نهایی تیم و شروع تمرینات اصلی بقیه اعضای کادر فنی سیروس پورموسوی به تیم ملی جوانان ملحق خواهند شد.

دیدگاه‌ها